• MeaJ

    Bildtråd - "Mulliga" brudar

    Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.


    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Fru Polack

    Nu har jag klänning&%## som profilbild. Ser jag ut som en tunna i den?

  • Camilla01
    Fru Polack skrev 2013-07-05 18:29:21 följande:
    Nu har jag klänning&%## som profilbild. Ser jag ut som en tunna i den?
    Jag har svårt att se bilden helt. men det jag kan se ser du inte ut som en tunna. Är ni nära du och din syster?
    Känns som en väldigt sårande kommentar. Lycka till. 
  • Lindlund
    Fru Polack skrev 2013-07-05 17:05:43 följande:
    GHAAAA!!!! VARFÖR får jag inte upp bild här? Snälla kan ni kika i mitt galleri om jag ser ut som en tunna i min klänning? Min syrra tycker det. Stl 46-48
    Jag tycker inte alls du ser ut som en tunna. Jag tycker det var otroligt elakt sagt av din syster... Rynkar på näsan
    Jag tycker du ser fin ut!!!
    Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
  • Lindlund
    stormhelen skrev 2013-07-05 17:55:06 följande:

    Ja, det är ju klart att man önskar att man går ner några kilon innan bröllopet. Jag har totalt gått ner 8 kg. Det sienste kilot tog typ 3-4 veckor att få bort, hamnade i en svacka där detinte spelar någon roll vad man gör gick liksom inte ner. Men förhoppningsvis så har jag kommit över den där tröskeln nu. Har dock 4 kg kvar för att komma ner till min målvikt, och det är ca 2 månad och 1½ vecka kvar till bröllopet. Så jag hoppas att jag hinner.


     


    Ja, det är klart att det är svårt att få med alla fina detlajer som finns på en brudklänning på ett foto. En bild gör sällan klänningarna rättvisa (även profs bilder).


    Jag tycker att det låter fint med att byta ut några av pärlorna mot röda. Men jag är lite tveksam till ett rött band i midjan. Det kanske ser lite "Lucia" aktigt ut. Vit klänning och ett rött band i midjan får iaf mig att tänka på Lucia.


    Det går ju att få in de röda detaljerna genom annat, tex. röda blommor i buketten och/eller i håret, röd bolero etc.


     


    Men du har ju ett tag kvar att bestämma dig så sug lite på karamellen, det är ju inget som behöver bestämmas bums. ;D Men det är bra att du är ute i så god tid med att skaffa klänningen, för det är något som kan ta tid. Det tog 5 månader innan jag fick hem min klänning. =P


    Va duktig du har varit med dina kilon! =) Jag tror absolut du lyckas med de sista du kämpar med!

    Nej du har så rätt, hur man än gör tror jag det är svårt att göra en klänning rättvis på bild.
    Du har nog rätt med bandet, även om det är det i ryggen jag tänker på, som man snörar ihop klänningen med eftersom det är snörning och inte dragkedja eller knappar.

    På något sätt känns det som om jag är ute i senaste laget med klänning men det blir nog bra till slut! Men jag måste säga att idag var andra gången som det verkligen sjönk in att vi ska gifta oss. Första gången var när vi beställde ringarna. =)
    Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
  • Fröken Finemang
    Fru Polack skrev 2013-07-05 18:29:21 följande:
    Nu har jag klänning&%## som profilbild. Ser jag ut som en tunna i den?
    jättefin ju! ingen tunna alls! go for it! 
  • lillasofie

    Fru Polack skrev 2013-07-05 16:53:47 följande:Jag är värdelös på att få till bild. Kan ni kolla i mitt galleri om min klänning ser ok ut? Gifter mig om 2 veckor och fick höra av min syster att jag ser ut som en tunna i den igår.Jag tycker du ser jättefin ut i din klänning! Definitivt inte som nån tunna. Du får en riktigt fin figur   Sjysst syrra förresten  

  • Chicita
    Lindlund skrev 2013-07-05 15:37:17 följande:
    Idag har jag varit och provat klänning och jag tror minsan att jag har hittat min drömklänning. Solig

    Vad tycker ni? Passar den mig? Var gärna ärliga!

     


     


    Jag tycker att det är en jättefin klänning och den ser bra ut fram. Men bak så breddar placeringen av axelbanden dig så du ser ut att vara bredare över ryggen än du antagligen är.
    Kan du höra med salongen om det går att flytta in fästet av axelbanden lite mot snörningen kanske? Glad

    Jag tror att det skulle bli bättre.
    Ett enkelt sätt att se ut som att man har tappat några kilon Flört
  • passionsblomman
    Fru Polack skrev 2013-07-05 18:29:21 följande:
    Nu har jag klänning&%## som profilbild. Ser jag ut som en tunna i den?
    Jag ser inte din bild, vare sig som profilbild eller i galleriet. För att den ska synas i galleriet måste du välja att göra den synlig för alla medlemmar, eller för alla, alternativt medlemmar i din adressbok.

    För att visa bilderna i en tråd måste du oftast lägga in dem direkt rån datorn och då behöver du antaglien förminska dem först. Funkar inget av detta ska du höra av dig till supporten på forumet för att få hjälp.
    Det verkar btw vara ett väldigt strul med bilder och BT just nu.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Chicita

    Asch jag kikade för fort och axelbanden är ju inte flyttbara Lindlund.
    Men det går säkert att "skala av" lite i ytterkanten på dom istället för att göra att det ser lite mindre ut. Dom hamnar aningen långt ut på axlarna och skuldrorna och det förstorar intrycket...

    Men med det sagt (vi skulle ju vara ärliga Flört) Så tror jag ändå att modellen på klänningen är rätt för dig annars. Det är bara den lilla lilla detaljen jag stör mig på

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar