• goli

    Orientaliskt bröllop

    Hej!

    Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

    Välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

    Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

    Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

  • Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • kitkät

    Men hur har ni tänkt göra med festprogrammen? Just nu håller jag faktiskt på och pillar på "Festprogramsverktyget" på bröllopsguiden! Det är rätt så enkelt program... Och dom har massor med tips på vad man ska skriva, citat, texter, kärlekscitat, roliga vett och ettikett etc. 

  • Pagnie
    kitkät skrev 2013-01-24 18:20:36 följande:
    Men hur har ni tänkt göra med festprogrammen? Just nu håller jag faktiskt på och pillar på "Festprogramsverktyget" på bröllopsguiden! Det är rätt så enkelt program... Och dom har massor med tips på vad man ska skriva, citat, texter, kärlekscitat, roliga vett och ettikett etc. 
    då måste jag kolla på det.

    MEN TJEJER SÅG NI!!!! JAG VANN I TÄVLINGEN BLÅTT BLÅTT BLÅTT. JAG VINNER EN BRÖLLOPSBOK!!! :D JIPPIE!!!!!
  • kitkät

    Vilka fina bilder du bidrog med i tävlingen! Och nu kan jag säga att jag har sett dig! Vilket fint par ni är, du och din blivande man! Kul att ni hade blått tema på er förlovningsfest (Icke oväntat), vi hade också blått tema! :) 

    Och vilka fina bilder på Örebro! :) Och hundarna... Vad söta! 

  • Pagnie
    kitkät skrev 2013-01-24 18:42:42 följande:
    Vilka fina bilder du bidrog med i tävlingen! Och nu kan jag säga att jag har sett dig! Vilket fint par ni är, du och din blivande man! Kul att ni hade blått tema på er förlovningsfest (Icke oväntat), vi hade också blått tema! :) 

    Och vilka fina bilder på Örebro! :) Och hundarna... Vad söta! 
    haha ja nu har du sett oss. nu behöver du inte känna dig utanför längre. :D nu är det bara vi som inte sett dig. :( eller just ja du har inte sett goli heller.
    men jag borde få se alla.
    vadå inte otippat? menar du att jag är förutsägbar?
  • kitkät

    Haha, ja när det gäller blått är du oförutsägbar, faktiskt... Tungan ute

    Jag har suttit och pillat på ett festprogram, och när jag kom till sidan 4, så råkade jag klicka bort mig så allt försvann! Haha... Nu får jag börja om igen. Jag gör mest lite på skoj, för att se hur det blir med programmet! 
     

  • Pagnie
    kitkät skrev 2013-01-24 19:03:42 följande:
    Haha, ja när det gäller blått är du oförutsägbar, faktiskt... Tungan ute

    Jag har suttit och pillat på ett festprogram, och när jag kom till sidan 4, så råkade jag klicka bort mig så allt försvann! Haha... Nu får jag börja om igen. Jag gör mest lite på skoj, för att se hur det blir med programmet! 
    haha fan va illa. min dator gillade inte det där programmet han hängde sig bara. ja jag har gamal dator och behöver en ny. men det får tyvärr bli EFTER bröllopet.
  • Mustikka
    Pagnie skrev 2013-01-24 18:23:42 följande:
    då måste jag kolla på det.

    MEN TJEJER SÅG NI!!!! JAG VANN I TÄVLINGEN BLÅTT BLÅTT BLÅTT. JAG VINNER EN BRÖLLOPSBOK!!! :D JIPPIE!!!!!
    Jaa :D ETT STORT GRATTIS!!
    Det var jätte fina bilder så du förtjäna vinsten.  Hoppas boken kommer till användning :D
  • kitkät

    Det är inte illa alls, det betyder bara att du är hängiven det du gillar, och aldrig byter bort det :) 

Svar på tråden Orientaliskt bröllop