• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Tussan

    Den klänningen är så himla fin. Jag ska beställa en snarlik som finns även din på en sida som heter JJhouse. Bra priser och fantastiska klänningar.Glad

  • Mandala

    Nu har jag varit och hämtat ut 100m juteväv som vi ska dekorera med Idag skickar vi våra inbjudningskort! Känns som att vi är lite sent ute, gifter oss 3e aug. Men vi skickade ut save-the-datekort i sept Spännande och se om alla kommer eller hur många som tackar nej.


  • confuzed86

    det står mellan tre klänningar än så länge! får posta de i olika inlägg då jag ej får med mer än en bild per inlägg :S


    nr1:


  • SingingFantacia
    confuzed86 skrev 2013-03-14 11:42:46 följande:

    det står mellan tre klänningar än så länge! får posta de i olika inlägg då jag ej får med mer än en bild per inlägg :S


    Nr 1 & 2 är snarlika. Det är livet som är den största skillnaden. Jag älskar kjolarna på dessa klänningar och har själv en liknande. 
    Tycker båda är vackra gillar nr ett lite bättre då den har lite av en droppwaist som framhäver de kvinliga kurvorna. Där emot vill man ha blingblinget från klänning 2 kan man alltid fråga om de går att lägga till på klänning 1. Eller tvärtom om mn gillar det ena på livet i klänning ett kan man kanske be dem göra nr 2 utan blingbling.
    Nr 3 är också jätte vacker men jag  själv tycker de andra har med personlighet och en lite tuffare och sexigare stil. Nr 3 är mer klassisk på något sett. Mer av en pricessa så det beror ju lite på hur du vill känna dig på er stora dag
    Lycka till med ditt val. 
  • confuzed86

    Jag har nog mest fastnat för nr1. Dock har jag alltid haft breda höfter och är riktigt päronformad, så då kanske den modellen fung. Hade tänkt åka till ngn affär först och prova olika modeller för att se vad som passar bäst på mig. Dock kan jag ej göra det än då jag går på diet för tillfället. Gått ner 8kg och siktar på ca 10-15 till (fick barn förra året och nu känner man sig riktigt taggad till bröllopet) men det ska säkert fixa sig. Har därför även valt klänning med snörning bak så man sj kan justera en del!

  • Augusti13

    Gillade också nr 1 bäst, den var supervacker :) Nummer 2 var också snygg, men nummer 3 var inte alls efter min smak. Har svårt för den stora "valken" (haha vad kan man kalla den!?) i mitten :p

  • confuzed86
    Augusti13 skrev 2013-03-14 12:30:37 följande:
    Gillade också nr 1 bäst, den var supervacker :) Nummer 2 var också snygg, men nummer 3 var inte alls efter min smak. Har svårt för den stora "valken" (haha vad kan man kalla den!?) i mitten :p
    jo det är mest den som har stört mig med hehe...
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!