• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Alvstina
    confuzed86 skrev 2013-03-13 18:08:30 följande:
    Är det någon här som beställt brudklänning på ebay/ från Kina? Funderar på att göra det då det är så pass billigt!
    Jag har gjort det. Har lagt upp en bild på den här i tråden, för några veckor sedan. Klicka på "visa endast" här till vänster under mitt namn så ser du mina tidigare inlägg i denna tråd.
  • Fröken Finemang
    confuzed86 skrev 2013-03-13 18:08:30 följande:
    Är det någon här som beställt brudklänning på ebay/ från Kina? Funderar på att göra det då det är så pass billigt!
    jag har beställt denna: 


    med rosa boderier och har betalat 850 kr för den, frakten ingick.
    Skickas nog från kina om ca två veckor. 
  • confuzed86

    Tackar :) det värsta är att det är så himla svårt att välja en ;) finns för många fina!!

  • confuzed86

    Vad fina klänningar! Har ni beställt från ebay eller från ngn spec sida?

  • Alvstina
    confuzed86 skrev 2013-03-13 20:46:02 följande:
    Vad fina klänningar! Har ni beställt från ebay eller från ngn spec sida?
    Dinobridal har jag beställt från. Ja, det finns många.. känns som att jag gick igenom massor med kinaklänningssidor innan jag bestämde mig. Man kan också få en del tips från kinaklänningstråden här på BT också: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3949530.html eller bröllopstorgets "expert" daniiel: www.brollopstorget.se/Forum-2-132/m4239026.html
  • SingingFantacia
    confuzed86 skrev 2013-03-13 18:08:30 följande:
    Är det någon här som beställt brudklänning på ebay/ från Kina? Funderar på att göra det då det är så pass billigt!
    Beställde min via en försäljare på ebay. Hitade inte min klänning någonstans msn såg en på ebay som var lik den och mailade dem och frågade om de kunde sy en som jag sett på nätet. Skickade bilder och beskrev förändringar och de lyckades galant =)
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!