• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Skogus

    Vi har också bokat fotograf. Min blivandes arbetskamrat är fotograf och kommer vara med sålänge vi vill för 3000:-...

  • Deede

    Vi har bokat fotograf Ann-Helen Söderstjerna. Kostar 2500:- då tar hon porträttfoto och är med innan och under vigseln. Sen får man alla bilder digitalt.


     


    Har fått hem inbjudningskorten nu=)


    Ska bara skriva en bilaga till oxå.

  • 130810

    Har bokat lokal, kyrka, fotograf.

    Kommer att ha tema vitt och champagne, har köpt ljuslyktor till borden och material till inbjudningar, festhäften och placeringskort.

    Har skickat save the date kort och beställt brudklänning Glad 

  • Wardelli

    Jag börjar känna att jag hamnar efter er andra ^^ Fast vi är lite före när det kommer till inbjudningskorten. De är redan skickade, detta för att vi ska gifta oss på Rhodos i Grekland, så kändes bra att vara ute i god tid. Så kyrka och inbjudningskort är nog det som vi fixat. Har hittat en klänning jag vill ha, men mina systrar vill att jag ska ut med dem och kolla andra alternativ också. Min m2b vill vänta med alla andra planer tills bröllopsmässan i februari, så jag får la lägga band på mig tills dess Tungan ute 

  • Elyea

    I veckan kom mina klänningar, bröllopsklänningen och "festklänningen" jag ska ha efteråt, så nöjd!!! Bröllopsklänningen behöver någon enstaka justering med axelbanden, men ingenting som inte går att fixa, i övrigt perfekt! Fick även hem skor och tiara :)
    Vad verkligt allt blev!

    Ochl idag har vi varit och tittat på vigselringar, så det bara är att beställa  lite längre fram!!

    Vilken fantatisk känsla! 

  • 130810
    Elyea skrev 2013-01-17 14:37:27 följande:
    I veckan kom mina klänningar, bröllopsklänningen och "festklänningen" jag ska ha efteråt, så nöjd!!! Bröllopsklänningen behöver någon enstaka justering med axelbanden, men ingenting som inte går att fixa, i övrigt perfekt! Fick även hem skor och tiara :)
    Vad verkligt allt blev!

    Ochl idag har vi varit och tittat på vigselringar, så det bara är att beställa  lite längre fram!!

    Vilken fantatisk känsla! 
    Åhh, vad kul! Har du bild på klänningen (det är så roligt att se)? Glad
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!