• Chicita

    BT-Veteraner

    Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

    Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

    Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".
     

  • Svar på tråden BT-Veteraner
  • Chicita
    TheD skrev 2012-09-19 17:13:01 följande:
    Jag har aldrig fått IG på ett prov men bara för det så blir det nu...Nej! Det kommer gå bra. Helst vill jag ha VG men jag är inte för flumkurser. Så länge jag blir godkänd - det är huvudsaken!
    Det är klart att det går bra Glad
  • TheD
    Chicita skrev 2012-09-19 17:32:56 följande:
    Det är klart att det går bra Glad
    Om inte ska jag....hm. Jadu....hoppa av utbildningen känns liiite överdrivet haha
  • Chicita
    TheD skrev 2012-09-19 17:36:54 följande:
    Om inte ska jag....hm. Jadu....hoppa av utbildningen känns liiite överdrivet haha
    Ja liite då... Men väldigt "dig" att reagera så va? Flört
    Även om du sansar dig 2 minuter senare och inte gör det så tror jag nog att du tänker den tanken om du får beskedet att du måste göra en omtenta i det här ämnet...
  • TheD
    Chicita skrev 2012-09-19 17:50:29 följande:
    Ja liite då... Men väldigt "dig" att reagera så va? Flört
    Även om du sansar dig 2 minuter senare och inte gör det så tror jag nog att du tänker den tanken om du får beskedet att du måste göra en omtenta i det här ämnet...
    Faktiskt inte. Dvs tanken att hoppa av. Mer att döda någon :p
  • Chicita
    TheD skrev 2012-09-19 18:27:32 följande:
    Faktiskt inte. Dvs tanken att hoppa av. Mer att döda någon :p
    hehe
  • Chicita

    Det gick superbra att jobba i dag, som jag ju var rätt övertygad om att det skulle göra Flört
    Känns skönt att vara igång igen 

    Nu jobbar jag hela helgen.
    Vad händer för er andra då? 

  • TheD

    Ser på "Junior Masterchef" Hur intressant som helst!!! En flicka på 8 år :"Jag ska laga kinesiska kycklingpaket"... jaha du...

  • TheD
    Chicita skrev 2012-09-21 21:51:29 följande:
    Ojdå. där ligger man ju i lä *hehe*

    Vilken kanal går det på?
    Kollar på viaplay.se ;) Heeeeeelt otroligt! En pojke:"Jag är 11 år och började laga mat när jag var 9"...meeeen! Det är restaurantmat! Jag är så imponerad :) En flicka gjorde kanin- och svampragu på pilenta-bädd. Ja men godnatt då.
Svar på tråden BT-Veteraner