Vi som gifter oss 15 september
Här kan vi som gifter oss den 15 september samlas och byta idéer och tankar med varandra. Det är inte lång tid kvar och åtminstone mina nerver blir allt mer påtagliga.
Här kan vi som gifter oss den 15 september samlas och byta idéer och tankar med varandra. Det är inte lång tid kvar och åtminstone mina nerver blir allt mer påtagliga.
De var så fint väder idag men de var väldigt lite värme kvar i luften och de fick mig att fundera på vad fasiken jag ska göra om de är kallt på bröllopsdagen. Ska man ha en tröja eller jacka, funderar på vad som kan passa bra till min prinsses/marängklänning. Hur har ni andra tänkt göra?
De var så fint väder idag men de var väldigt lite värme kvar i luften och de fick mig att fundera på vad fasiken jag ska göra om de är kallt på bröllopsdagen. Ska man ha en tröja eller jacka, funderar på vad som kan passa bra till min prinsses/marängklänning. Hur har ni andra tänkt göra?
Idag fick vi hem våra ringar och dom va så vackra och passade jättebra så nu är jag glad!
Hur lång ska klänningen vara. När jag testade klänningen i affären så sa hon att de blev en jättebra längd på den och jag tyckte det kändes kanon just då, men provade klänningen med allt idag och nu känns den för lång!! den släpar inte i golvet men de känns som den nuddar lite för mycket.
Hur ser de ut för er, stressar jag upp mig i onödan?
Nej nej nej, inte bli nervös nu! Det var verkligen inte meningen...
Ja, de säger verkligen olika i olika butiker. Min klänning är en A-linjeklänning med släp. Den är lite kortare framtill men går ner i golvet vid sidorna och bakåt. (Haha, tänk dig ett släp som hänger ett par cm upp i luften ).
Hur är din klänning? Har du stålringar i underkjolen?
Min klänning når exakt itll golvet och det tycker jag är fint...hoppas bara jag inte snubblar på den :-O
Men vi har fått problem!!! Dom renoverar kyrkan utvändigt så det är byggställningar och plast runt hela kyrkan och dom hinner inte färdigt till den 15 :/ ....
Vad tycker ni, gör det inget eller skall jag byta kyrka?? Det blir ju inga bilder på kyrktrappan isf :(