• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Brudivinter2012

    Hej! 
    Jag behöver tips. Tittade just ut från fönstret och ser att det snöar för fullt här i Linköping. Det har till och med lagt sig på marken. Vilket fick mig att få myskänslor inför bröllopet och då kom jag att tänka på:

    Mina tärnor kommer från en annan stad för att vara med på vigseln och på festen. De kommer att komma kvällen innan. 

    Har ni tips på vad vi kan hitta på kvällen innan bröllopsdagen?
     
     

  • vinterfrost
    Brudivinter2012 skrev 2012-11-28 03:06:45 följande:
    Hej! 
    Jag behöver tips. Tittade just ut från fönstret och ser att det snöar för fullt här i Linköping. Det har till och med lagt sig på marken. Vilket fick mig att få myskänslor inför bröllopet och då kom jag att tänka på:

    Mina tärnor kommer från en annan stad för att vara med på vigseln och på festen. De kommer att komma kvällen innan. 

    Har ni tips på vad vi kan hitta på kvällen innan bröllopsdagen?
     
     
    Om du inte har massa annat o göra kan ni inte bara ha en-mysig-pyssla-om-sig-själv-kväll. Ett glas valfri dryck, tända ljus, kanske en ansiktsmask, fila lite extra på fötterna och bara njuta.

    Själv komme vi nog stå och duka i lokalen. MÅLE T är att ALLT ska vara klar 20,00 så jag hinner se på spåret och sen lägga mig :) Men men det skiter väl sig :P
     
  • vinterfrost

    Förresten VAR har ni köpt stora tomtebloss, tycker jag har letat överrallt men hittar ingenstans :(

  • Minuz

    skriver från mobilen så det blir kort. nu är det bara 3 dagar kvar. nu börjar jag bli stressad för att jag tror jag glömt 100 saker. för inte har jag bara blommor och tårta kvar? måste vara mer.......

  • smulan8118
    Brudivinter2012 skrev 2012-11-28 03:06:45 följande:
    Hej! 
    Jag behöver tips. Tittade just ut från fönstret och ser att det snöar för fullt här i Linköping. Det har till och med lagt sig på marken. Vilket fick mig att få myskänslor inför bröllopet och då kom jag att tänka på:

    Mina tärnor kommer från en annan stad för att vara med på vigseln och på festen. De kommer att komma kvällen innan. 

    Har ni tips på vad vi kan hitta på kvällen innan bröllopsdagen?
     
     
    Vad kul att det är fler Linköpingsbrudar här... 
    Var ska ni gifta er? festlokal?  =)

     
  • Fremm

    Idag har jag i alla fall fått lite bröllopsrelaterat gjort...

    Jag har gjort kyrkprogram men så tog bandet slut så nu har jag beställt lite mer på panduro, skulle ändå köpa cellofanpåsar mm.

    Så har jag beställt kinalyktor...

    I helgen kanske man kan försöka ta sig en åktur till krutfabriken där vi ska köpa partybloss och fyrverkerier...

    Funderar lite på hur jag ska göra bordsplaceringstavlan, hur har ni gjort er?


  • lycklig01

    Ang bordsplaceringstavla: jag använde en gammal tavelram som jag målade vit! Själva tavlan satte jag lila bakgrund, borden vita och namnen vita! Tavlan ska stå på ett staffli vid ingång till salen där vi ska äta! Fattar du hur jag menar?! Blev lite gormigt!


  • Brudivinter2012
    smulan8118 skrev 2012-11-28 18:43:21 följande:
    Vad kul att det är fler Linköpingsbrudar här... 
    Var ska ni gifta er? festlokal?  =)

     
    Oh! En till? Woohoo! Jag hade gett upp hoppet om att hitta fler Linköpingsbrudar. Antingen gifter man sig inte här, eller så hänger de bara inte på Bröllopstorget.

    Vi viger oss på slottet och har festen i Spegelsalen på Konsert och kongress. Ni då, när och var ska ni ha bröllopsfest?

    Var ska du fixa håret? 
  • Minuz

    min pälsbolero hinner nog inte komma.... :0(
    Går inte söka men nu ska säljaren kontakta bolaget som de postat det hos......... Men vi får nog gå utan dem.........

    Har inte gjort bordsplaceringen än, måste göra den ikväll.........
    Skitsvårt hur man sätter alla...... ska man sätta paren bredvid varandra eller mitt emot?

    Vad måste jag hinna göra mer?

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????