• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • sommarvinter
    Hockeytjejen skrev 2012-09-28 12:11:35 följande:
    gud vad ledsen jag blir! skulle beställa klänningen jag fastade för och nuf inns den inte kvar Gråter
    Åh jag vet! samma sak med klänningen jag ville ha! Jag meilade med dom och dom sa att dom nu inte längre gjorde just den utan hade gjort ändringar på den....

    Denna ville jag ha:


    Och nu har dom gjort om den såhär:


    Så nu är det inte längre en empire-klänning.... Jaja, bara att börja leta efter en ny igen.... :(

    Hoppas att du hittar den du vill ha! :)
  • teddy

    Är det någon som beställt slöja från någon av dessa sidorna??

  • FrökenMäkelä
    sommarvinter skrev 2012-09-28 17:41:37 följande:
    Åh jag vet! samma sak med klänningen jag ville ha! Jag meilade med dom och dom sa att dom nu inte längre gjorde just den utan hade gjort ändringar på den....

    Denna ville jag ha:


    Och nu har dom gjort om den såhär:

    Så nu är det inte längre en empire-klänning.... Jaja, bara att börja leta efter en ny igen.... :(

    Hoppas att du hittar den du vill ha! :)


    Denna finns på Ebay.com


    http://www.ebay.com/itm/White-or-Iovry-Sheath-Bridal-Empire-Gown-Custom-Made-Strapless-Wedding-Dress-/290781241408?pt=Wedding_Dresses&hash=item43b3e9a040

  • Magenta
    sommarvinter skrev 2012-09-28 17:41:37 följande:
    Åh jag vet! samma sak med klänningen jag ville ha! Jag meilade med dom och dom sa att dom nu inte längre gjorde just den utan hade gjort ändringar på den....

    Denna ville jag ha:


    Och nu har dom gjort om den såhär:


    Så nu är det inte längre en empire-klänning.... Jaja, bara att börja leta efter en ny igen.... :(

    Hoppas att du hittar den du vill ha! :)
    Den första bilden är originalklänninegn medan den andra är en uppsydd avJenjenhouse. Så detta är hur själva kopian ser ut på riktigt, vilket ju är toppen. Den ser ju lite annorlunda ut också eftersom deras modell ser normalbyggd ut till skillnad från den pinnsmal superlånga modell på originalbilden.
  • Hockeytjejen
    CoolJen skrev 2012-09-28 17:39:09 följande:
    Har du ingen bild sparad? Det går ju att få i princip vilken klänning som helst verkar det som.
    jag har mailat dom och skickat med bilen, som jag turligen hade sparat, men fick svaret att dom inte syr den längre och kommer inte ta in beställningar på den Gråter

    ska gå och prova en snarlik klänning på ett ställe här i norrköping som jag ännu inte varit hos så får se hur det blir.....vill ju inte lägga hur mkt pengar som helst på klänningen då man har en liten budget!
    sommarvinter skrev 2012-09-28 17:41:37 följande:
    Åh jag vet! samma sak med klänningen jag ville ha! Jag meilade med dom och dom sa att dom nu inte längre gjorde just den utan hade gjort ändringar på den....
    Jaja, bara att börja leta efter en ny igen.... :(

    Hoppas att du hittar den du vill ha! :)
     fy sånt är så tirst
    hoppas du hittar någon ny som du vill ha! :)

     
  • maxmamma

    hej

    jag har beställt en tärnklänning o en näbbklänning från jenjen och förmodligen är det "kopia" på några andra klänningar men de jag köpte såg verkligen ut som på bilden på deras hemsida.

    De var i väldigt bra kvalitet för att vara så "billiga" klänningar, välsydda och fint tyg med verkligt fina detaljer och de är mått beställda efter de som ska bära dem o de satt perfekt.

    nu väntar jag på att få hem skor jag beställt därifrån o hoppas  jag blir lika nöjd med skorna som klänningarna.

    dessutom var det helt okej leveranstider o kostnader så jag kan bara säga att jag är mer än nöjd med den firman. 

  • lillasofie

    Ni som handlat på jenjen eller jjshouse, vad är det för frakt? 300 till DHL, men vad är deras frakt? Jag antar att de samfraktar om man köper fler saker, i all fall småsaker, typ slöja och väska?

  • Fremm

    Idag har vi beställt nästa laddning från jenjenhouse, en tärnklänning, en näbbklänning och så en klänning åt min mor samt väska och pälsbolero... vi blev så nöjda sist så vi hoppas att vi blir lika nöjda nu :)...

    Hade oxå upptäckt att de bytt ut bilderna på hemsidan... mkt dumt, jag hade ju inte sparat artikelnumret men vi tror att vi hittade samma klänning fast en annan bild till tärnan så vi beställde den.

  • CoolJen
    Hockeytjejen skrev 2012-09-29 17:10:48 följande:
    jag har mailat dom och skickat med bilen, som jag turligen hade sparat, men fick svaret att dom inte syr den längre och kommer inte ta in beställningar på den Gråter

    ska gå och prova en snarlik klänning på ett ställe här i norrköping som jag ännu inte varit hos så får se hur det blir.....vill ju inte lägga hur mkt pengar som helst på klänningen då man har en liten budget!
    sommarvinter skrev 2012-09-28 17:41:37 följande:
    Åh jag vet! samma sak med klänningen jag ville ha! Jag meilade med dom och dom sa att dom nu inte längre gjorde just den utan hade gjort ändringar på den....
    Jaja, bara att börja leta efter en ny igen.... :(

    Hoppas att du hittar den du vill ha! :)
     fy sånt är så tirst
    hoppas du hittar någon ny som du vill ha! :)

     
    Jag hittar typ ingen av de klänningar jag sparat bilder på
    Hittade dock en ny som jag gillar
    Denna(om man tar bort blomman, eller ser det konstigt ut då?)

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?