• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • eml33h

    Nu är min klänning skickad! Weei! Så spännande :D


    Fick hem skorna tidigare i veckan och i fredags fick jag min ring.
    Jag är sjukt nöjd med båda, hoppas klänningen också håller måttet!

  • BlivandefruSegerdahl
    eml33h skrev 2012-09-23 12:42:55 följande:

    Nu är min klänning skickad! Weei! Så spännande :D


    Fick hem skorna tidigare i veckan och i fredags fick jag min ring.
    Jag är sjukt nöjd med båda, hoppas klänningen också håller måttet!


    vart har du köpt skor och ring?
  • Lisa

    jag är alldelels ny här på forumet och är oxå jätte intresserad av att handla på jenjen. det är inte det lättaste och veta vilken sorts klänning jag vill ha, ska även gå ner 15 kg till innan den stora dagen så hur kroppen kommer se ut då kan ju vara svårt och veta. jag funderar lite på om jag ska beställa en klänning redan nu och banta i mig i klänningen eller om jag ska köpa en större och sy in den hos skräddare. Gud så svårt detta är, fler som har samma probelm?

  • AnnaIda
    Lisa skrev 2012-09-23 22:16:50 följande:
    jag är alldelels ny här på forumet och är oxå jätte intresserad av att handla på jenjen. det är inte det lättaste och veta vilken sorts klänning jag vill ha, ska även gå ner 15 kg till innan den stora dagen så hur kroppen kommer se ut då kan ju vara svårt och veta. jag funderar lite på om jag ska beställa en klänning redan nu och banta i mig i klänningen eller om jag ska köpa en större och sy in den hos skräddare. Gud så svårt detta är, fler som har samma probelm?

    Det bästa vore väl att vänta lite närmre inför bröllopet med att beställa en.


    Dels för att du då borde gått ner det mesta och kan måttbeställa och sedan kanske sy in det sista hos en skräddare istället för att sy in en himla massa. Det är ju inte alltid det blir bra att sy in en klänning, det beror ju på modellen och sådär.


    Jag hade iaf väntat lite närmre. Vi gifter oss den 1a juni och jag ska försöka hålla mig med beställandet till jan/feb iaf även om jag inte planerat att ändra kroppsformen nånting, men smaken kan ju förändras och sedan kanske man råkar hitta en ännu finare :)


     

  • eml33h

    Min klänning kom idag, fick den levererad på jobbet av en fd kollega.
    Riktigt fint sydd, är riktigt nöjd! Kan knappt vänta tills jag får åka hem å prova =)


  • Fremm

    ÅÅh den ser jättefin ut, du måste visa bilder när du har den på dig sen! :)


    eml33h skrev 2012-09-26 13:28:44 följande:
    Min klänning kom idag, fick den levererad på jobbet av en fd kollega.
    Riktigt fint sydd, är riktigt nöjd! Kan knappt vänta tills jag får åka hem å prova =)


  • CoolJen
    Lisa skrev 2012-09-23 22:16:50 följande:
    jag är alldelels ny här på forumet och är oxå jätte intresserad av att handla på jenjen. det är inte det lättaste och veta vilken sorts klänning jag vill ha, ska även gå ner 15 kg till innan den stora dagen så hur kroppen kommer se ut då kan ju vara svårt och veta. jag funderar lite på om jag ska beställa en klänning redan nu och banta i mig i klänningen eller om jag ska köpa en större och sy in den hos skräddare. Gud så svårt detta är, fler som har samma probelm?
    Jag har samma problem, ska föda barn i november så kan inte prova klänningar nu tyvärr.
    Jag ska även gå ner 25-30 kg(inkl barnet, så kanske 15-20 kg)
    Känner att jag inte kommer kunna prova/beställa klänning förrän jag nästan har nått mitt mål. De sista kilona kan man ju banta ner till klänningen eller ev. sy in något om den blir för stor.
    En fördel är ju att köpa en klänning med korsettsnörning så kan man justera lite där.

    Jag vill verkligen inte vänta men så får det bli.
  • eml33h

    Såhär ser den ut på..
    Den är dock halvhjärtat snörad av min m2b.
    Nu är frågan vad jag ska ha för underkjol till?!


     


Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?