• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Mallorca13

    Frida919 JÄTTE fin klänning. Lägg jättegärna ut en bild på den i verkligheten. Jag tittar själv och vill ha något i den stilen på min klänning

  • BlivandefruSegerdahl

    Jag har precis fått hem min klänning. Jag är nöjd och glad..men den var dock för stor, så ett tips är att ta en strl mindre än man tror. Jag hoppas nu att en duktig sömmerska kan hjälpa mig att få ordning på strl. 
    Men jag tycker Jenjen har bra service, de är snabba och svarar bra på frågor.

    Lycka till



     
  • smulan8118
    BlivandefruSegerdahl skrev 2012-09-11 21:17:40 följande:
    Jag har precis fått hem min klänning. Jag är nöjd och glad..men den var dock för stor, så ett tips är att ta en strl mindre än man tror. Jag hoppas nu att en duktig sömmerska kan hjälpa mig att få ordning på strl. 
    Men jag tycker Jenjen har bra service, de är snabba och svarar bra på frågor.

    Lycka till


    Jättefin...
    Så den blev lite stor? tog du egna mått eller "färdig storlek"? 
  • LILLSYRRAN

    När jag beställde min klänning från jenjen med personliga mått, min såg likadan ut som bilden fast mycket vackrare i verkligheten.Min sitter perfekt.


     


    Tjejer beställ absolut inte en strl mindre än era egna mått,tänk på det att det är lättare för en sömmerska att sy in än att sy ut.


     


     


    Mira87!Man kan dra in/ut 4-6cm!

  • morguse

    Idag kommer min klänning med UPS!!! får se om jag kan lägga upp en bild imorgon o visa hur den ser ut hihihi!!! vad spänd jag e!!

  • Hockeytjejen
    morguse skrev 2012-09-12 11:45:53 följande:
    Idag kommer min klänning med UPS!!! får se om jag kan lägga upp en bild imorgon o visa hur den ser ut hihihi!!! vad spänd jag e!!
    nyfiken på hur den ser ut på dig så hoppas du lägger upp en bild =)
  • BlivandefruSegerdahl

    Jag har hört flera tjejer som beställt via jenjen efter egna mått som har fått för stora klänningar. De tar till medvetet för att  den absolut inte ska vara för liten. Men ibland lägger de på liiiite för mye:-/

  • johbeh

    Hoho!


    Ni som beställt axelbandslösaklänningar känner ni er oroliga för att den inte ska sitta uppe?! Jag känner en liten oro för det men ni som visat upp era klänningar verkar det sitta fint över bysten är det insydd bh eller ??


     

  • BlivandefruSegerdahl

    Dom sitter jättebra, det är som ett "inbyggt" bh-band som gör att den sitter där den ska  

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?