• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • vinterfrost
    smulan8118 skrev 2012-08-24 00:45:13 följande:
    ok, vad bra... svårt att skilja mellan vitt o ivory ibland.
    Vad är det för tyg då? Satin? Måttbeställda du eller beställde du "färdig*" storlek?
    Många frågor men jag velar så..... =/

    Tack för hjälpen. 
    Ja det är svårt och skilja när man inte har de framför sig.. Den är satin så den är ju lite blank.. Jag beställde med eget mått. Mest för att jag vågade inte chansa då jag låg mellan 2 storlekar. Tärnan måttbeställde hon med..
  • vinterfrost


    Försökte ta ett kort för att jämföra färgen. La underkjolen som är vit vit mot klänningen hoppas det är till lite hjälp  
  • AnnaIda

    Väldigt bra tråd detta, är också sugen på att beställa från JenJen. Det fanns ju huur många fina som helst!
    Dock tror jag att jag får lägga band på mig och först prova lite i en fysisk butik för att veta vilken modell som passar mig.
    Ååh, vill bara beställa NU! :)

  • smulan8118
    vinterfrost skrev 2012-08-24 08:41:51 följande:


    Försökte ta ett kort för att jämföra färgen. La underkjolen som är vit vit mot klänningen hoppas det är till lite hjälp  
    Åh tack snälla!
  • 2barnsmor
    AnnaIda skrev 2012-08-24 18:47:40 följande:
    Väldigt bra tråd detta, är också sugen på att beställa från JenJen. Det fanns ju huur många fina som helst!
    Dock tror jag att jag får lägga band på mig och först prova lite i en fysisk butik för att veta vilken modell som passar mig.
    Ååh, vill bara beställa NU! :)
    Precis så tänker jag också göra :D Har kärat ner mig i ett antal modeller men är osäker på material och liknande så tänker åka o prova i affär och sen gå hem och beställa som det ser ut nu
    Jättekul att se alla klänningar som ni har fått hem och framförallt när de jämförs med bilderna från hemsidan! 
  • Fremm

    I lördags fick jag mail från Jenjenhouse att min order har gått iväg med DHL... det kan ta upp till 6-7 dagar innan leverans men nu är den allstå snart här! Är så nyfiken och spänd! Ska bli så spännande!! :D

  • selma03

    Jag ska skicka iväg min beställning ikväll. Är så superspännande så det finns inte.
    En vild chansning, har inga förväntningar. Har redan ordnat med en som kan sy in och korrigera om
    den skulle vara tok för fel.

     

  • Augusti13
    AnnaIda skrev 2012-08-24 18:47:40 följande:
    Väldigt bra tråd detta, är också sugen på att beställa från JenJen. Det fanns ju huur många fina som helst!
    Dock tror jag att jag får lägga band på mig och först prova lite i en fysisk butik för att veta vilken modell som passar mig.
    Ååh, vill bara beställa NU! :)
    2barnsmor skrev 2012-08-25 17:23:55 följande:
    Precis så tänker jag också göra :D Har kärat ner mig i ett antal modeller men är osäker på material och liknande så tänker åka o prova i affär och sen gå hem och beställa som det ser ut nu
    Jättekul att se alla klänningar som ni har fått hem och framförallt när de jämförs med bilderna från hemsidan! 
    Jag med! Tycker mermaidmodeller är snygga, men vet inte om de passar min kropp. Ska bli så kul att prova sig fram!
  • vegas2012

    jag tänkte bara berätta om mina erfarenheter,
    beställde klänning därifrån den 17 aug och den kom idag 27 aug...det tycker jag är kanon. betalningen gick perfekt och klänningen var perfekt, dock lite stor så den behöver sys in. Men det är väl mitt egna fel då jag angav måtten själv...



     


  • Fremm

    vegas2012, va roligt att allt gått så smidigt och att du är nöjd, klänningen ser jättefin ut, precis som orginalbilden. Härligt! Tack för att du visade!

    Ringde DHL idag och de säger att paketet ska komma till Sverige på onsdag så jag borde ju har den innan veckan är slut. Visste inte att de hade direktleverans det va ju på sätt och vis bra, bara det att jag jobbar ju på dagarna men kanske går att lösa i alla fall! :)

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?