• amek

    Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

    Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • LILLSYRRAN

    Ehh varför kom det upp en arg gubbe på mitt inlägg????blev väl nåt fel där eller så har jag tryckt på nån fel knapp.......jaja jag och datorer,hihi

  • vinterfrost

    WII fick ett mail i natt. Nu är den skickad! Är lite nervös faktiskt!!

  • Fremm
    smulan8118 skrev 2012-08-19 02:48:07 följande:
    Hej hej!
    Har också hittat min klänning ja vill ha...
    Ni som beställt måttbeställda, har ni tagit era mått hos skräddare eller har ni grejat med det själva typ?

    De skriver ju att de rekomenderar att en skräddare/sömmerska tar måtten. Vad kan det kosta tror ni? =)

    Jag bad min m2b att mäta mig och sen jämförde jag med storlekarna i storlekstabellen, eftersom jag håller på att gå ner i vikt så ville jag inte köra efter mina nuvarande mått så jag valde den storlek som va snäppet mindre än vad jag har för mått idag nämligen stl 12. Eftersom det är snörning så hoppas att det kommer gå bra ändå... längden antar jag att man får lägga upp oavsett... vet inte alls vad en skräddare tar i pris...


    LILLSYRRAN: Ja visst är det pirrigt, jag tänkte som du att jag inte har någon bråska och la på någon vecka extra därför kommer den senast 5e september.... då har jag oxå tid att gå ner ett par kilo till innan dess. ;) När får du din?


     


    Vinterfrost: Va spännande, förstår att du är nervös men den kommer nog bli jättebra får vi hoppas! Kan du inte lägga upp bild här sen och skriva en recension? :)

  • vinterfrost
    Fremm skrev 2012-08-20 09:23:42 följande:

    Vinterfrost: Va spännande, förstår att du är nervös men den kommer nog bli jättebra får vi hoppas! Kan du inte lägga upp bild här sen och skriva en recension? :)


    Givetvis! Du borde nog få din klänning denna vecka eller början av nästa för jag skrev senast den 2 sept
  • Fremm
    vinterfrost skrev 2012-08-20 09:29:17 följande:
    Givetvis! Du borde nog få din klänning denna vecka eller början av nästa för jag skrev senast den 2 sept
    Jaså, oj nu blev jag jättepirrig bara för det - va roligt!! Hoppas du har rätt! Ska bli så kul att se båda era och min egen klänning och jag håller tummarna för att vi all blir så nöjda!! Jag va ju djärv och beställde även underkjol, väska och skor när jag ändå var igång...
  • xanthine

    Jag blev lite deprimerad när jag såg i en bröllopstidning att den typ av klänning jag ville kostade en bra bit över 20 000:-. Jag kände att det var lite väl mycket, så jag blev lycklig när jag hittade denna tråden

    Jag undrar om det är någon som beställt någon av dessa klänningar och kan ge mig ett litet omdöme:

    http://www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-Off-the-shoulder-Chapel-Train-Chiffon--Satin-Wedding-Dresses-With-Lace--Beadwork-002004524-g4524

    http://www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-V-neck-Chapel-Train-Satin-Wedding-Dresses-With-Lace-002011517-g11517 

    http://www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-Off-the-shoulder-Chapel-Train-Satin--Lace-Wedding-Dresses-With-Lace--Beadwork-002000115-g115

    http://www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-Scoop-Neck-Chapel-Train-Satin-Wedding-Dresses-With-Ruffle--Lace--Beadwork-002000497-g497

    Det är inte dags för mig att beställa än så jag har gott om tid på mig att fundera Men alltid kul att höra vad andra har att säga.
     

  • Juli2013
    BlivandefruSegerdahl skrev 2012-08-21 19:01:48 följande:
    Jag har precis beställt min klänning på Jenjen... man känner sig lite nervös, har måtteställt den så jag håller mina tummar.. Denna blev det : www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-Sweethear...
    Ska bli spännande att se vad som dyker upp så småningom
    Jag ser också fram emot att höra din recension!! :) är så sugen på att beställa en kinaklänning men är lite harig...
  • vinterfrost

    Min klänning kom idag!! Ser jättefin ut! Ska lägga upp bild så fort jag har provat den ordentligt!
    Tärnklänningen ser jättefin ut oxå!
     

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?