• bubblan85

    Vågar jag?

    Jag har en tid funderat på att fria på onsdag, skottdagen, men jag börjar vara så nervös och få tvivel. Vill han, är det för tidigt osv. Många tankar med andra ord. OM jag sen väljer att göra det vet jag inte hur, jag vet inte vad jag ska säga. Oj, många tankar, men tar gärna emot lite "mottankar". Tack

  • Svar på tråden Vågar jag?
  • Lejonhjärta
    ElinFalk85 skrev 2012-02-27 11:14:34 följande:
    jag och min blivande man bestämde oss efter 3 månader att vi skulle gifta oss. jag har råkat mycket illa ut i livet av killar tidigare, men kände att thomas är den jag vill leva livet med.
    han friade till mig när ringarna kommit, och vet du hans friarmat var hans pannkakor med blåbärssylt.
    jag fullkomligt älskar hans pannkakor och är tokig i blåbär så han prickade ju rätt. han hade gjort det mycket enkelt, han hade 2 vaser med röda rosor i och 3 stora fina blockljus som han hade tänt.
    såå pannkakor kan också vara friarmat =D.
    Gud så gulligt!!! :) Blir alldeles glad när jag läser om det urgulliga han gjorde. Så fint. Så personligt! 

    Angående tid så är jag och min kille nyförlovade (alla <3 dag) och planerar bröllop till nu i sommar! :)
    Och vi blev ihop i Okt förra året så för oss går det undan. Men jag känner helt ärligt att det finns inget att vänta på. Jag vet i mitt hjärta att han är den som är till för mig.Jag har aldrig trott på själsfrender förän jag träffade honom och om det finns sådana så är han defenitivt min. :)

    Så kör på.... Det enda du kanfå är ett nej.... Och det lär du inte få. Nej:et alltså!
    Lyckospark!! 
  • ElinFalk85
    Lejonhjärta skrev 2012-02-27 20:37:02 följande:
    Gud så gulligt!!! :) Blir alldeles glad när jag läser om det urgulliga han gjorde. Så fint. Så personligt! 

    Angående tid så är jag och min kille nyförlovade (alla <3 dag) och planerar bröllop till nu i sommar! :)
    Och vi blev ihop i Okt förra året så för oss går det undan. Men jag känner helt ärligt att det finns inget att vänta på. Jag vet i mitt hjärta att han är den som är till för mig.Jag har aldrig trott på själsfrender förän jag träffade honom och om det finns sådana så är han defenitivt min. :)

    Så kör på.... Det enda du kanfå är ett nej.... Och det lär du inte få. Nej:et alltså!
    Lyckospark!! 
    tack snälla du =).
    jag fick chokladdoppade jordgubbar till efterätt, mumms!!! han var väldigt nervös. jag åkte iväg och skulle vattna blommor hos mamma och åkte i mysbyxor osv. och kommer hem till det där haha. jag blev väldigt förvånad och glad, glad så jag grät.

    jag är precis som du, jag skulle aldrig gifta mig, litade inte på karlar och mådde allmänt pyton. men så kom tornadon thomas och rörde om rejält. NU vet jag vad kärlek är =D. vi gifter oss på valborg i år, jag i en sån där puffig princessklänning och han i sin fina kostym. vi har sparat pengar varje månad och ska vara på restaurang, lata som vi är hihi.
  • bubblan85

    Nu är jag så nervös så jag tror jag ska spricka. Ska senare idag iväg och köpa de provisoriska ringarna jag kikat på. Gahhh, har nog aldrig haft så många fjärilar i magen. MEN jag har verkligen bestämt mig. Jag SKA göra det!! Återkommer imorgon.

  • weareone

    Jag är oxå så väldigt galet nervös!!!
    Det är lixom imorgon, jag har planerat i 1,5 månad (hur ska det inte kännas när man gifter sig??) och nu är det dags.
    Det ilar till i magen såfort jag tänker på alltsammans. 


    2013?
  • weareone

    Bublan85; Är du oxå 85a som jag? (Tänkte på nicket)


    2013?
  • Zuneshine

    Klart du vågar... :0)

    Jag skulle ha friat till min sambo imorgon men fick veta för 2 veckor sedan han skulle vara borta med jobb. Du kan tro jag fick panik så jag friade till min sambo i lördags och han sa ja.

    Vilken härlig känsla det va att höra wow. 

  • smultron 74

    Klart det blir ett JA!! Spännande, önskar all lycka till dig! Jag friade till min M2B på skottdagen för 8 år sedan och i maj blir det äntligen av... Kommit utbildninar, 2 barn och husköp emellan! Men snart så...;)

  • bubblan85

    Weareone: jo jag är också 85:a. Imorgon gäller det!

Svar på tråden Vågar jag?