• Redaktör Kristin

    Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur bröllopsklänningar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Färger? Längd? Tyg och tillverkare?

    Ladda upp en bild på din brudklänning här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om klänningen.

    Kolla in andras bröllopsklänningar och lägg upp din egen - så ser klänningarna ut 2012.

  • Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012
  • moonias



    Min klänning :) Kinakopia av Maggie Sottero fast med längre släp. Grymt nöjd!!
  • Syllis 2012
    moonias skrev 2012-05-15 16:32:17 följande:



     


    Min klänning :) Kinakopia av Maggie Sottero fast med längre släp. Grymt nöjd!!
    Du är jätte fin i din klänning!!! Glad
  • Jane


    Min Klänning.
    Det är en Kinakopia av en Lazaro-klänning. Spets på överdelen med paljetter och pärlor och tyll i nederdelen med en spetskant. Den har ett 1,5 m långt släp som jag dock kommer kapa så att klänningen blir golvlång.


  • car1021

    Här är min underbara klänning som jag beställt från Dressilyme. Det tog precis 1 månad från att jag beställde den till att jag fick den. Den är i rosa med vit spets och glitter stenar över. Den är lite längre där bak. Jag är super nöjd med den! Den satt perfekt på mig. Jag gifter mig för andra gången så jag ville inte ha en helvit klänning. Jag har tyvärr inga bra bilder på när jag har den på mig. Min sambo får inte se den och det blev inte så bra bilder när jag försökte ta själv. Hoppas min dotter kommer till helgen så hon kan hjälpa mig. Men här är i alla fall bilder på själva klänningen:

  • lilja
    car1021 skrev 2012-05-16 15:59:55 följande:

    Här är min underbara klänning som jag beställt från Dressilyme. Det tog precis 1 månad från att jag beställde den till att jag fick den. Den är i rosa med vit spets och glitter stenar över. Den är lite längre där bak. Jag är super nöjd med den! Den satt perfekt på mig. Jag gifter mig för andra gången så jag ville inte ha en helvit klänning. Jag har tyvärr inga bra bilder på när jag har den på mig. Min sambo får inte se den och det blev inte så bra bilder när jag försökte ta själv. Hoppas min dotter kommer till helgen så hon kan hjälpa mig. Men här är i alla fall bilder på själva klänningen:


    Jättefin!
    * 21 juli 2012 *
  • J8783
    car1021 skrev 2012-05-16 15:59:55 följande:

    Här är min underbara klänning som jag beställt från Dressilyme. Det tog precis 1 månad från att jag beställde den till att jag fick den. Den är i rosa med vit spets och glitter stenar över. Den är lite längre där bak. Jag är super nöjd med den! Den satt perfekt på mig. Jag gifter mig för andra gången så jag ville inte ha en helvit klänning. Jag har tyvärr inga bra bilder på när jag har den på mig. Min sambo får inte se den och det blev inte så bra bilder när jag försökte ta själv. Hoppas min dotter kommer till helgen så hon kan hjälpa mig. Men här är i alla fall bilder på själva klänningen:


    ÅÅÅ så vacker klänning. Vilken dröm! Så avundsjuk på dig nu, älsklingsfärgen är rosa. Vilka vackra broderier ja allt!! 
  • J8783

    Så vackra klänningar alla har , och er i dom med. Börjar nästan tvivla på att inte bära brudklänning själv.. Så svårt. Men nu är det försent. Kanske kan man förnya löfterna nån gång i framtiden med klänning Drömmer Solig

     

Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012