• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • charlottev


    Den här ringen kommmer jag troligen ha,ska till affären och kolla bredden på den(vill ha en bred ring)
  • drömmer
    charlottev skrev 2012-08-20 22:31:58 följande:


    Den här ringen kommmer jag troligen ha,ska till affären och kolla bredden på den(vill ha en bred ring)
    Superfin!! Vart har du hittat den?Kan absolut tänka mig den jag också .
  • Äriqa
    Ring vitguld med diamant 18K Ø16¼Ring, vitguld med diamanter 18K

    Tror ni dessa två ringar passar tillsammans? första som förlovningsring och andra som vigselring?
  • viplanerar13
    charlottev skrev 2012-08-20 22:31:58 följande:


    Den här ringen kommmer jag troligen ha,ska till affären och kolla bredden på den(vill ha en bred ring)

    Jag har varit och kollat på denna ring och tyckte som du att den var jättesnygg på bilden. Men den är inte alls så bred. Hade trott att ringen skulle vara 6mm bred men om jag inte alls är ute och cyklar är den bara 4mm bred....


     


    Drömmer: ringen finns hos albrekts guld!


     


     

  • charlottev
    viplanerar13 skrev 2012-08-21 18:56:33 följande:

    Jag har varit och kollat på denna ring och tyckte som du att den var jättesnygg på bilden. Men den är inte alls så bred. Hade trott att ringen skulle vara 6mm bred men om jag inte alls är ute och cyklar är den bara 4mm bred....


     


    Drömmer: ringen finns hos albrekts guld!


     


     


    oj de är ju jättelite, med tanke på att det är "två i en" hmm, ska kolla på den i helgen iaf men tack för info nu sänker jag mina förväntningar =)
  • Principisessan
    Äriqa skrev 2012-08-21 15:22:20 följande:
    Ring vitguld med diamant 18K Ø16¼Ring, vitguld med diamanter 18K

    Tror ni dessa två ringar passar tillsammans? första som förlovningsring och andra som vigselring?
    jättefina, påminner lite om de jag valt :) 
  • Pagnie
    Shining skrev 2012-08-20 12:31:38 följande:
    och här är mina


    åh den där trestensringen tänkte jag köpa först. det är en vision va? jag var helt kär i den tills guldsmeden visade en wish för mig. :D men som sagt jättevackert.
  • drömmer
    charlottev skrev 2012-08-21 20:39:24 följande:
    oj de är ju jättelite, med tanke på att det är "två i en" hmm, ska kolla på den i helgen iaf men tack för info nu sänker jag mina förväntningar =)
    Du får gärna säga till hur bred den är för jag är också nyfiken !
  • Maruska
    viplanerar13 skrev 2012-08-21 18:56:33 följande:

    Jag har varit och kollat på denna ring och tyckte som du att den var jättesnygg på bilden. Men den är inte alls så bred. Hade trott att ringen skulle vara 6mm bred men om jag inte alls är ute och cyklar är den bara 4mm bred....


     


    Drömmer: ringen finns hos albrekts guld!


     


     


    Jag har den här ringen. Den är totalt 7 mm där stenarna sitter och 4 mm inne i handel. Raden med stenar är 2 mm och resten 5 mm.


    Den är jättevacker.


     


Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012