• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • MariaMagdalena
    majjja skrev 2012-08-08 17:23:28 följande:
    och bilden...


    förlovningsringen har en TW 0.41 ct vvs sten, och vigselringen har 10 st 0.010 ct stenar
    Vad snyggt det blev!
  • Lipan
    majjja skrev 2012-08-08 17:23:28 följande:
    och bilden... 


    förlovningsringen har en TW 0.41 ct vvs sten, och vigselringen har 10 st 0.010 ct stenar 
    Jättefina ringar!! Helt i min smak, är också en sucker för den där kombinationen. Flört
  • Principisessan
    MariaMagdalena skrev 2012-08-08 17:27:52 följande:
    Vad snyggt det blev!
    tack:) jag är helnöjd. Nu får jag vackert vänta tills april .. ja förutom när jag testar  båda lite då och då hemma och suckar lite förnöjt ;) 
  • LittleAnimal

    Vilka fina ringar alla har!



    En sån här fast i vittguld hade min sambo varit och köpt i smyg, jag fick den när han friade i juni i år..(jag måste ha sett ut som ett frågetecken i chock när han friade för jag hade ingen aning om att han tänkt att det var dags nu Glad )

    Det är nog den finaste ring jag sett.
  • Principisessan
    LittleAnimal skrev 2012-08-08 18:12:35 följande:
    Vilka fina ringar alla har!


    En sån här fast i vittguld hade min sambo varit och köpt i smyg, jag fick den när han friade i juni i år..(jag måste ha sett ut som ett frågetecken i chock när han friade för jag hade ingen aning om att han tänkt att det var dags nu Glad )

    Det är nog den finaste ring jag sett.
    grattis till det strundande bröllopet! och fin ring! 
  • Wilda


    Här kommer kort på mina ringar. På förlovningsringen står det båda våra namn med hjärtan emellan, så det går runt om. Min killes ring är likadan, men lite bredare än min eftersom han bara ville ha en. Min vigselring beskrev jag för guldsmeden och han gjorde den exakt som jag ville ha den :)
  • Wilda

    Glömde skriva att de är i vitt guld och stenarna är en svart diamant och två rosa safierer och det är 3 hjärtan.

  • Tessiluren01


    Jag har valt en liten annorlunda vigselring. Har bytt ut min förlovningsring (som var/är en klumpig titanring) till en 2,5mm smal sak i vitguld med 10st små diamanter. Vigselringen är en Georg Jensen också den i vitguld och två diamanter i "ändarna". Just nu går jag utan ringar, väntar på att få sätta på mig dom den 25:e. :)
  • MatsoLotta
    synanceia skrev 2012-08-05 12:45:41 följande:
    Här är våra vigselrignar som vi haft på oss sedan 21/7. Den övre är makens 5 mm bred och den undre är min, 6 mm bred.


    Vilken fin ring , en sån skulle jag kunna tänka mig.
  • Tok kär Annki

    Äntligen sitter ringarna på mitt finger.Hjärta



    Tok kär Annki
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012