• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • repsara
    140712 skrev 2012-05-23 15:08:59 följande:
    Nu har jag fått hem servettringarna, tycker de lever upp väldigt bra till vad annonsen lovade. Visst ser man att det inte är något genuint hantverk, men för så lite pengar kan man väl heller inte förvänta sig det :). Jag beställde servettringarna den 9:e maj och fick dem alltså idag, så 14 dagars leveranstid är ju helt okej när det i annonsen står 15-20 dagar.

    Här är några bilder (tog bara första bästa servett jag hade hemma)
    Jättefina!
    Låter ju helt toppen!
  • LindaochJohn

     



     


    Nu har jag klickat hem två sånna här! Skrattande
    Ni som beställt - tog det lång tid innan de kom hem?
  • repsara
    LindaochJohn skrev 2012-05-23 16:09:29 följande:

     Nu har jag klickat hem två sånna här! Skrattande


    Ni som beställt - tog det lång tid innan de kom hem?
    Tror knappt 4 veckor om jag minns rätt =)
  • Avellana
    operfekt skrev 2012-04-18 21:28:16 följande:
    skulle trycka "ladda upp en bild", inte "posta inlägget!  :P


    Det var ju ett tag sen denna bild kom men jag undrar lite över bandet, rosetten och blomman. Är allt borttagbart? Det verkar så på beskrivningen men kan man ta bort rosetten men ha kvar själva bandet runt midjan?
  • JuliBrud89
    LindaochJohn skrev 2012-05-23 16:09:29 följande:

     



     


    Nu har jag klickat hem två sånna här! Skrattande
    Ni som beställt - tog det lång tid innan de kom hem?
    Nej det gick på en vecka kanske?! Dom ær jættefina! Jag bestællde i blå, men nær klænningen kom var den mer blå-grøn (turkos) men det ær bara bra då det ær vår færg :) Jag bestællde från yhan1188. Leveranstiden sklijer sig från sæljare till sæljare! 
  • SaraJohanna
    140712 skrev 2012-05-23 15:08:59 följande:
    Nu har jag fått hem servettringarna, tycker de lever upp väldigt bra till vad annonsen lovade. Visst ser man att det inte är något genuint hantverk, men för så lite pengar kan man väl heller inte förvänta sig det :). Jag beställde servettringarna den 9:e maj och fick dem alltså idag, så 14 dagars leveranstid är ju helt okej när det i annonsen står 15-20 dagar.

    Här är några bilder (tog bara första bästa servett jag hade hemma)




     


     


    De ser jättefina ut, 14 dagars frakt är ju verkligen inte dumt. Jag har väntat i snart 6 veckor på ett par skor!


  • LindaochJohn
    JuliBrud89 skrev 2012-05-23 22:35:43 följande:
    Nej det gick på en vecka kanske?! Dom ær jættefina! Jag bestællde i blå, men nær klænningen kom var den mer blå-grøn (turkos) men det ær bara bra då det ær vår færg :) Jag bestællde från yhan1188. Leveranstiden sklijer sig från sæljare till sæljare! 
    Åh vad bra! Jag har med beställt från yhann1188.
    Jag ska upp till mina systrar (de bor långt från mig) den 8 Juni o det vore bra om jag kunde ha med dem upp så de kunde prova. De hinner kanske komma då eftersom jag beställde igår! Skrattande

    Jag hoppas färgen inte är för olik bilden bara... Förvånad
  • queenemma

    Har beställt min klänning för ca 2 veckor sen och nu är den i paris! :) Säljaren svarar nästan direkt på mina frågor vilket jag tycker är kanon bra! Står att den kommer till sverige på måndag så räknar med att ha den nästa vecka :)

  • repsara
    LindaochJohn skrev 2012-05-24 14:19:49 följande:
    Åh vad bra! Jag har med beställt från yhann1188.
    Jag ska upp till mina systrar (de bor långt från mig) den 8 Juni o det vore bra om jag kunde ha med dem upp så de kunde prova. De hinner kanske komma då eftersom jag beställde igår! Skrattande

    Jag hoppas färgen inte är för olik bilden bara... Förvånad
    Vill inte vara negativ eller så, meen för mig tog det som sagt knappt 1 månad, med samma säljare.
    Men hoppas såklart för din skull att det går undan!
Svar på tråden EBAY tråden!