• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • MariaMagdalena
    Jane skrev 2012-05-10 09:47:20 följande:

    Tjejer....kan man byta sin leveransadress på eBay och paypal ? Jag ska nämligen åka ner till mitt hemland den 31 maj (ska ha bröllopet där) och det hade varit bra om man kan beställa saker från ebay därifrån också. Någon som vet?


    Ja det ska du kunna göra Gå till mitt E-bay->mitt konto->adresses->change =) På paypal vet jag inte riktigt...
  • MariaMagdalena

    Paypal verkar det oxå gå att ändra adress lätt! Profil->lägg till eller ändra gatuadress =)

  • Pluppe
    repsara skrev 2012-05-09 10:39:02 följande:
    Kollade in klänningarna från samma säljare och hoppas nu på vinst! =)
    Ska inte köpa näbbklänningar än, men är ju bra att kolla kvaliteén, dessutom ska vi på många stora kalas i sommar så större tjejen får ha den då - om jag vinner!
    Håller tummarna för vinst och för att kvaliteten är bra!!
    drömmer skrev 2012-05-09 11:36:29 följande:
    Har också tittat på denna så säg till hur kvalitén är sen och storleken . Superfina var båda klänningarna!!
    Absolut, jag hojtar till här när klänningarna har anlänt :) Tack tack!
  • Pluppe
    Jane skrev 2012-05-10 09:47:20 följande:

    Tjejer....kan man byta sin leveransadress på eBay och paypal ? Jag ska nämligen åka ner till mitt hemland den 31 maj (ska ha bröllopet där) och det hade varit bra om man kan beställa saker från ebay därifrån också. Någon som vet?


    ag har precis flyttat så jag ändrade adressen via paypal nu när jag har handlat lite, står "change adress" :)
  • bridetobe2013
    queenemma skrev 2012-05-09 13:02:17 följande:
    hehe ja menar såklart såpbubblor :) Vet inte vart jag fick blåsbubblor ifrån :)
    Båda mina barn säger blåsbubblor trots att jag försöker få dom att säga såpbubblor... Så om du har barn kan det vara därirån.......
    1/6 2012
  • queenemma
    bridetobe2013 skrev 2012-05-10 16:24:18 följande:
    Båda mina barn säger blåsbubblor trots att jag försöker få dom att säga såpbubblor... Så om du har barn kan det vara därirån.......
    1/6 2012
    Ja fast barnen är små fortfarande men har massa barn runt mig så är nog där ifrån alla andra barn :) 
  • moonias

    Fick hem en superfin tiara igår! Mycket finare än på bilden där jag tycker den ser lite plastig ut...



     
  • drömmer
    moonias skrev 2012-05-11 07:13:15 följande:
    Fick hem en superfin tiara igår! Mycket finare än på bilden där jag tycker den ser lite plastig ut...


     
    Superfin!! Har du länk? Pris?
  • Jane
    MariaMagdalena skrev 2012-05-10 10:46:32 följande:
    Ja det ska du kunna göra Gå till mitt E-bay->mitt konto->adresses->change =) På paypal vet jag inte riktigt...
    Okej, tack! Glad
  • NhhN

    Efter jag läst denna tråd har jag shoppat loss på ebay, farligt :D men så kul, är ju så sjukt billigt! Hittils har det blivit smycken, tärnklänning, cupcake- tårtfat och lite annat smått och gott :)

Svar på tråden EBAY tråden!