• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • repsara
    Pluppe skrev 2012-05-08 23:16:44 följande:
    Vi har bestämt oss för att "låna" in 2 brudnäbbar till, vår dotter kommer bara vara 1½ år så det känns som att någon kanske behöver hålla henne i handen :) kpte dessa 2 klänningar på ebay, den översta för 102 kronor storlek 9 years (grönt är inte vårt färgtema men tjejen som ska ha den gillar grönt så jag tyckte det var lite roligt), den andra klänningen kostade 116 kr, storlek 4-5 years. Nu håller vi tummarna för att dem är lika fina när dem kommer hem som dem är på bilderna :D

     


    Kollade in klänningarna från samma säljare och hoppas nu på vinst! =)
    Ska inte köpa näbbklänningar än, men är ju bra att kolla kvaliteén, dessutom ska vi på många stora kalas i sommar så större tjejen får ha den då - om jag vinner!
  • queenemma

    Hej alla :) Här hoppar jag in.. Har precis gjort första beställingen blev "diamanter" som jag vill ha utspridda på borden.. 19:- kostade dom tycker det är otroligt billigt! Så får man se när dom kommer hem till mig då ;) 

    Tittar på ringar o herregud vad många det finns! Sjukt billiga också fast det inte ser ut att vara billiga ringar.. Så frågar är ju då hur man ska kunna välja?? Ja det återstår att se..  

  • Mrs S 2012
    queenemma skrev 2012-05-09 11:01:39 följande:
    Hej alla :) Här hoppar jag in.. Har precis gjort första beställingen blev "diamanter" som jag vill ha utspridda på borden.. 19:- kostade dom tycker det är otroligt billigt! Så får man se när dom kommer hem till mig då ;) 
    Var köpte du dem? Jag handlade en påse för ca 30 men det räcker bara till ett bord så jag måste handla lite fler!
  • drömmer
    Pluppe skrev 2012-05-08 23:16:44 följande:


    Vi har bestämt oss för att "låna" in 2 brudnäbbar till, vår dotter kommer bara vara 1½ år så det känns som att någon kanske behöver hålla henne i handen :) kpte dessa 2 klänningar på ebay, den översta för 102 kronor storlek 9 years (grönt är inte vårt färgtema men tjejen som ska ha den gillar grönt så jag tyckte det var lite roligt), den andra klänningen kostade 116 kr, storlek 4-5 years. Nu håller vi tummarna för att dem är lika fina när dem kommer hem som dem är på bilderna :D

     


    Har också tittat på denna så säg till hur kvalitén är sen och storleken . Superfina var båda klänningarna!!
  • queenemma
    Mrs S 2012 skrev 2012-05-09 11:30:33 följande:
    Var köpte du dem? Jag handlade en påse för ca 30 men det räcker bara till ett bord så jag måste handla lite fler!
    http://viewitem.eim.ebay.se/1000-13CT-Diamond-Confetti-Wedding-Table-Scatter-DecorBlack13-Carat-45mm-Petitei/110732457123/item?variant0=Black&variant1=1%2F3+Carat+%284.5mm%29%2C+Petitei&transId=840545424001 hoppas länken blev rätt nu :) Finns i så gott som alla färger :)
  • queenemma

    Vad heter blåsbubblor på engelska? Försöker att komma på och har tittat på internet men hittar ju inte :( 

  • LindaochJohn
    bridetobe2013 skrev 2012-05-08 23:16:43 följande:
    Jag beställde svart till sambon- Kom fort hem i brevlådan och motsvarade alla förväntningar. Är ett ganska tunt tyg men fin..
    1/6 2012
    Oki, det låter ju bra. Hur var storlekarna?
  • queenemma
    drömmer skrev 2012-05-09 12:49:24 följande:
    Menar du såpbubblor så är det lätt att hitta om man söker på ex wedding bubbles:
    search.eim.ebay.se/
    hehe ja menar såklart såpbubblor :) Vet inte vart jag fick blåsbubblor ifrån :)
  • Monstertjejen

    Hur lång tid tod det för er att få hem dom stolsbanden??


    grynet103 skrev 2012-05-08 21:43:37 följande:
    De stolsbanden har jag också köpt och är supernöjd! :)
Svar på tråden EBAY tråden!