• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • drömmer

    Jag är på jakt efter vita vanliga dubbelvikta kort utan text. Någon som vet en bra säljare?

  • LindaochJohn
    hjgs skrev 2012-04-23 21:20:41 följande:

    Några av de senaste köpen som kommit hem i dag och även tidigare


    vinröda blingisar har "vita" sen tidigare inköp, köpte fler servettringar, pluntorna, tunn tunn silvrig ståltråd till blom fix, pärlor till blomfix, bokstävs pärlor och ringar att göra vinglasmarkörer av, tags som ska dekoreras och hängas på vinkarafferna, väska, hårsmycken till syskonbarnen, slöja med lite bling i som dock inte ska användas, ballong led som ska sitta i tyllbollarna och centerpinnar till kakfaten som sambon skruvat ihop...


     



    Har du en länk till mittpinnarna till tårtfaten? Vill ha!
  • hjgs
    drömmer skrev 2012-04-25 20:45:19 följande:
    Jag är på jakt efter vita vanliga dubbelvikta kort utan text. Någon som vet en bra säljare?
    vilken storlek?
  • hjgs
    LindaochJohn skrev 2012-04-25 20:46:08 följande:
    Har du en länk till mittpinnarna till tårtfaten? Vill ha!

    http://www.ebay.com/itm/3-Tier-Metal-Cake-Plate-Stand-Centre-Handle-Rods-Fittings-Kit-Wedding-Party-Deco-/110864174107?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d0050c1b


     


    dessa va fina men lite rangliga passar bättre till två våningsfat...


     


    http://www.ebay.com/itm/Wedding-Party-3-Tier-Cake-Plate-Center-en våra riktigt tunga fat Bow-Stand-Handle-/370602737856?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5649a500c0


     


    dessa va stadiga och bra, tålde även våra tunga fat bra

  • drömmer
    hjgs skrev 2012-04-25 21:18:13 följande:
    vilken storlek?
    Inte mindre än 15x15cm..
  • hjgs
    drömmer skrev 2012-04-25 21:27:17 följande:
    Inte mindre än 15x15cm..
    a okej tyvärr då har jag ingen, jag köpte i placeringskort storlek
  • drömmer
    hjgs skrev 2012-04-25 21:28:32 följande:
    a okej tyvärr då har jag ingen, jag köpte i placeringskort storlek
    Tips på vad jag kan söka på då?
  • Pagnie
    drömmer skrev 2012-04-25 21:39:34 följande:
    Tips på vad jag kan söka på då?
    jag har också letat efter det där och hittar verkligen inget. så hittar du får du gärna säga till.
  • annelie1981

    Provad med typ cardstock, card


    drömmer skrev 2012-04-25 21:39:34 följande:
    Tips på vad jag kan söka på då?
Svar på tråden EBAY tråden!