• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Pagnie
    Lucky Heart skrev 2012-04-13 09:35:03 följande:

    Jag beställde lådor från den här sidan ( finns sååå mycket fint där) Vet att det inte är EBAY, men jag tänkte tipsa om den i alla fall...


    www.imaginedoingityourself.co.uk/


     


    De lådor vi inte delade ut själva slog vi in i ett vitt papper och band ett brunt, grovt snöre runt innan vi la dem i postlådan. Fungerade utmärkt!


    okej. Men hur mycket frimärken går det åt till en låda då?
  • car1021

    Jag har fått hem flugorna som jag köpte till min sambos barn. De var jätte fina och kostade ca 10 kr/st + att de var fraktfria från Hongkong!

  • MariaMagdalena

    Har hittat ett par skor som jag helt klart skulle kunna tänka mig, men det här med storlekarna nu då... Vad motsvarar strl 37 i US strl? Eller finns det någon guide någonstans kanske?

  • car1021

    Du kan söka på storleksguider på nätet. Bara googla på skostorlekar US tex.

  • Pagnie


    Någon som vet vad man ska söka på för att hitta sådana hära. Eller liknande stenar med hängen?
  • ungbrud
    hellgren skrev 2012-04-13 10:53:23 följande:
    Känner du att det täckte hela håret med en, eller skulle du haft två om du fick välja? ;)
    Den täkte hela håret var lite lång, men ska beställa mer ändå 40:- så har man reserv, blev väldigt tjock, ska köpa rakt också.
  • ungbrud
    MariaMagdalena skrev 2012-04-13 13:54:19 följande:
    Har hittat ett par skor som jag helt klart skulle kunna tänka mig, men det här med storlekarna nu då... Vad motsvarar strl 37 i US strl? Eller finns det någon guide någonstans kanske?
    Jag tog size 4, och de satt perfekt jag är en 37,5
     
  • Solstice

    Köpte också löshår, två varianter- en hel längd och 12 mindre längder och är jättenöjd trots att ett av clipsen var trasigt på den hela längden men har fått superbra kontakt med säljare som har skickat en ny.


    http://www.ebay.co.uk/itm/120840718104?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


    http://www.ebay.co.uk/itm/120840718104?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


    Köpte även lite stansar och en kavel att ha när jag ska baka tårtan, dock var kaveln väldigt randig men med lite fint sandpapper så blev det bra.






    http://www.ebay.co.uk/itm/300607543411?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

     


     


     


     


     


     

  • MariaMagdalena
    ungbrud skrev 2012-04-13 15:21:09 följande:
    Jag tog size 4, och de satt perfekt jag är en 37,5
    Åh, tack! Var det UK eller US strl?
Svar på tråden EBAY tråden!