• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • hjgs
    frökenkröger skrev 2012-04-12 22:07:04 följande:
    Att ni hittar allt :)
    Vad blev det för gåvor till killarna? Jag har beställt väsk hängare till tjejerna, men vet inte vad vi ska ge killarna!
    vi har också väskhängare till tjejerna, till killarna blev det små mini fickpluntor lite dyra, ca 20 kr st men vi hittade inge annat bra.
  • aurum
    Pagnie skrev 2012-04-12 22:13:26 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta sådana här inbjudningslådor eller vad det heter. Som små lådar som man kan stoppa i inbjudningarna i och skicka ut. Olika färger.
    Såg dom i en serie och jag blev helt kär.
    www.ebay.com/sch/Jewelry-Boxes-Organizers-/10321/i.html&gbr=1&_nkw=jewelry+boxes&_catref=1&_clu=2

    Scrolla ner lite så har du mängder att välja på
  • aurum
    Pagnie skrev 2012-04-12 23:51:24 följande:
    tack så mycket. hittade massor. Frågan är bara hur man postar dessa. någon som vet?
    antingen binder du ihop dem med något som inte går upp (snöre med rejäla dubbelknutar eller nått sånt) o sätter på en lapp eller skriver direkt på asken eller så slår man in dem i papper som man sätter addressen på o skickar
  • MariaMagdalena
    drömmer skrev 2012-04-12 21:28:21 följande:
    Står att det är 18k guld och CZ stenar på första ringen. Alltså fejkdiamanter som sitter i de flesta smycken. Beror på vad du är ute efter? Äkta eller inte?
    Tack! Just den ringen blev jag nog lite kär i
  • MariaMagdalena
    MariaMagdalena skrev 2012-04-13 07:05:12 följande:
    Tack! Just den ringen blev jag nog lite kär i
    Och ang äkta eller inte så spelar det inte så stor roll, men vår budget är inte så stor så mycket hänger på priset.
  • frökenkröger
    frökenkröger skrev 2012-04-12 22:07:04 följande:
    Att ni hittar allt :)
    Vad blev det för gåvor till killarna? Jag har beställt väsk hängare till tjejerna, men vet inte vad vi ska ge killarna!
    Kan du länka till pluntorna :)
    hjgs skrev 2012-04-12 22:14:55 följande:
    vi har också väskhängare till tjejerna, till killarna blev det små mini fickpluntor lite dyra, ca 20 kr st men vi hittade inge annat bra.
    Kan du länka till pluntorna :)
  • Just Me

    Augusti2012 - Tack för tipset om Panduro, att jag inte tänkt på det själv!

    ungbrud - Jättefint hår! 


    Du & Jag 23/3-2013
  • Lucky Heart
    Pagnie skrev 2012-04-12 22:13:26 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta sådana här inbjudningslådor eller vad det heter. Som små lådar som man kan stoppa i inbjudningarna i och skicka ut. Olika färger.
    Såg dom i en serie och jag blev helt kär.

    Jag beställde lådor från den här sidan ( finns sååå mycket fint där) Vet att det inte är EBAY, men jag tänkte tipsa om den i alla fall...


    http://www.imaginedoingityourself.co.uk/


     


    De lådor vi inte delade ut själva slog vi in i ett vitt papper och band ett brunt, grovt snöre runt innan vi la dem i postlådan. Fungerade utmärkt!

Svar på tråden EBAY tråden!