• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Jane

    Jag fick hem jättefina strutsfjädrar förra veckan som jag ska ha i brudbuketten. 24 st, 30 cm långa för 149 kr.


    Idag fick jag även hem klistermärkena "I Do" och "She's mine", jättesnabb leverans! de är jättefina också :)


  • hjgs

    fick hem mina soda dispensers i dag och det är nog första köpet jag inte är nöjd med tyvärr, de kommer int användas, känns som att de kommer bli mer söl med dem än utan....


    fick även hem extra stolsrosetter ifrån Lings och de va jättefina.

  • hemajo13

    dessa superfina askar har jag nu fått hem.. är jättenöjd! ska ha små chokladhjärtan däri=) 


  • Emmma
    aurum skrev 2012-04-10 17:03:29 följande:
    Tull och moms beräknas på pris INKLUSIVE frakt. Helt vansinnigt egentligen, jag vet, men så är det.
    Enklast är att gå in på
    tullverket.se/innehallao/tjanster/avgiftsguid...
    Där kan du fylla i alla uppgifter och få en beräkning av slutsumma OM det fastnar i tullen.

    Själv beställer jag saker från USA flera ggr i månaden men har bara åkt på tull 2ggr där ifrån på flera år.
    Okej det var ju typiskt, men man kanske kan be dem att skriva ner värdet med 100 lappen då med tanke på att det är bara det de diffar.
  • aurum
    Emmma skrev 2012-04-10 20:12:49 följande:
    Okej det var ju typiskt, men man kanske kan be dem att skriva ner värdet med 100 lappen då med tanke på att det är bara det de diffar.
    Funkar så länge de inte bestämmer sig för att begära kvitto på det, det har hänt mig en gång. Var tvungen att faxa in eller ta en bild (i mitt fall screen-shot) på kvittot där det stod att det var just den varan samt priset på den och frakten.
  • Pagnie
    hemajo13 skrev 2012-04-10 20:08:33 följande:
    dessa superfina askar har jag nu fått hem.. är jättenöjd! ska ha små chokladhjärtan däri=) 


    ååh vilka fina. kan du lägga in länken till dessa? helt underbara verkligen.
  • augusti2012

     servettringarna jag beställde. 12 stycken för 69 kr.
    man kan välja mellan guld och silver och vilken färg man vill på stenen.
    Till detta har jag sytt egna servetter av ikeas kökshanddukar. Ska tvätta dem och stryka med stärkelse.

     

  • selma03

    Kan du lägga in länken till dessa? Skulle vilja ha i silver och med lila


    augusti2012 skrev 2012-04-11 17:43:09 följande:

    servettringarna jag beställde. 12 stycken för 69 kr.
    man kan välja mellan guld och silver och vilken färg man vill på stenen.
    Till detta har jag sytt egna servetter av ikeas kökshanddukar. Ska tvätta dem och stryka med stärkelse.


Svar på tråden EBAY tråden!