• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Jane
    Just Me skrev 2012-03-31 21:28:56 följande:
    Jag har nu fått hem mitt flor (!!!!!) och såna Blåa "I Do" att ha under skorna. 
    Är supernöjd  
    Du & Jag 23/3-2013
    visa floret!!! Glad
  • Just Me
    Jane skrev 2012-04-01 10:47:02 följande:
    visa floret!!! Glad
    Nääääää.... jag håller på den ett tag till  
    Har fått en del negativa kommentarer fr folk i omgivningen när jag sagt att jag ska ha flor så..... jag håller på den ett tag till Sorry!  
    Men den var precis som på bilden och precis så som jag tänkt mig. Är supernöjd!! 
     
    Du & Jag 23/3-2013
  • Jane
    Just Me skrev 2012-04-01 13:06:37 följande:
    Nääääää.... jag håller på den ett tag till
    Har fått en del negativa kommentarer fr folk i omgivningen när jag sagt att jag ska ha flor så..... jag håller på den ett tag till Sorry!
    Men den var precis som på bilden och precis så som jag tänkt mig. Är supernöjd!!
    Du & Jag 23/3-2013

    Okej, sug på karamellen du! :) Vart köpte du det ifrån? Kul att du är nöjd också!


    Jag kommer också ha flor och har sett några rynkade näsor och fått höra några kommentarer, men det är bara att strunta i allt och köra sitt race. :)


  • Krila

    Hade ingen aning om att man kunde shoppa till så sjukt bra priser på ebay! Ska helt klart köpa därifrån=) Återkommer;)

  • lordoz

    Budade precis hem en klänning:



    Säljaren heter yhan1188 och har mycket fina saker! 200:- inkl. frakt fick jag betala.. :)
  • Tinzi
    lordoz skrev 2012-04-01 21:48:21 följande:
    Budade precis hem en klänning:


    Säljaren heter yhan1188 och har mycket fina saker! 200:- inkl. frakt fick jag betala.. :)
    wow! hur söker man på säljare? hade dom fler klänningar?
  • hjgs
    Tinzi skrev 2012-04-02 12:16:54 följande:
    wow! hur söker man på säljare? hade dom fler klänningar?
    brevid search "kanppen" står det advance tryck där, då kommer en annan sida upp, i spalten till vänster står det by seller, där skriver du in namnet och söker så kommer det upp. hittade minst två klänningar som måste flytta in i min garderob för typ 140 kr st
  • hellgren
    Just Me skrev 2012-04-01 13:06:37 följande:
    Nääääää.... jag håller på den ett tag till
    Har fått en del negativa kommentarer fr folk i omgivningen när jag sagt att jag ska ha flor så..... jag håller på den ett tag till Sorry!
    Men den var precis som på bilden och precis så som jag tänkt mig. Är supernöjd!!
    Du & Jag 23/3-2013
    Vad är flor för nåt?
  • Pernillaaa

    Tack för tipset! MASSA snygga klänningar där ju :)


    lordoz skrev 2012-04-01 21:48:21 följande:
    Budade precis hem en klänning:


    Säljaren heter yhan1188 och har mycket fina saker! 200:- inkl. frakt fick jag betala.. :)
Svar på tråden EBAY tråden!