• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • aurum
    Spolan skrev 2012-03-26 19:21:23 följande:
    Tack snälla för svar. Vi har bestämt att strunta i engångskameror..

    Har någon tips på var man kan köpa stenar som kastas på brudparet efter vigseln?? 
    stenar?! Det låter smärtsamt...
  • drömmer
    


    Idag fick jag hem mina sånahär. Kanonsnabb frakt och superfina. Rolig idé tycker jag! Nu gäller det att hitta skor också .
  • Angie2012

    Hej!
    Ny i tråden och har precis börjat handla från Ebay.

    Har bland annat beställt hem ett par bröllopsskor för drygt 380kr och sen 60 servettringar för endast 250kr inkl frakt!!




  • sofieolausson

    Tack för den här tråden, nu är man ebayberoende också


    Jag skulle vara hemskt tacksam om någon kan hjälpa mig att finna dessertbägare som denna på ebay, jag hittar inget sökord som ger utdelning (det kanske inte ens finns sådana bägare ute)..


  • December

    Åh vilken underbar tråd!!! Behöver tips om en bra säljare för brudklänningar! Någon som har beställt och är nöjd??

  • hjgs

    Sofieolausson sånna är jag också på jakt på du får hojta om du hittar nått så gör jag det samma har du sett dem i Sverige?

  • mimi00
    satinsilk - den klänningen är otroligt vacker och modellen är ljuvlig! Är den så glansig i verkligheten eller är det kameran som gjort det? 
Svar på tråden EBAY tråden!