• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • drömmer
    hjgs skrev 2012-03-03 01:00:07 följande:
    Hej hoppar in här. Är smått ebay beroende och har beställt en hel del i från den säljaren bland annat servettrigarna jag köpte de med vinröd sten och de var jättefina, trr det var en stenen var lite sne på men det gick hur bra som helst att "putta" på plats igen.

    Åh vad kul! Då ska jag också beställa det så småningom. Gifter mig inte förrän om 1 år så jag tar lite i taget .


    Vad har du mer ebayshoppat? Alltid kul att få se bilder och få inspiration!

  • hjgs
    drömmer skrev 2012-03-03 11:14:12 följande:

    Åh vad kul! Då ska jag också beställa det så småningom. Gifter mig inte förrän om 1 år så jag tar lite i taget .


    Vad har du mer ebayshoppat? Alltid kul att få se bilder och få inspiration!


    okej du gör som jag jag har hållt på sen i mars förra året, känns bättre att ta lite då och då i alla fall i plånboken.


    oj jag har köpt (som jag kommer ihåg):


    klänning, 2 underkjolar, strumpband


    kostym till mannen plus skjorta, väst och kravatt plus näsduk


    caketopper, ätbara "diamanter"


    massa satinband i olika storlekar, placeringskort och material till att göra glasmarkörer


    små sliver påsar till gästgåvor, väsk krokar till gästgåvor till kvinnorna


    kristaller i olika storlekar till dekoration på bordet, rosenblad, servttringar och löpare


    centerpinne till kakfat


    såpbubblor, engångskameror


    hårsmycken och 2 slöjor, väska


    skärp till mannen


    vinröda kristall prälor som jag sytt fast klänningen


    khom loys röda och hjärtformade


    floristmaterial, vattenpärlor


     


    sen har jag köpt massor som inte är bröllopsrelaterat så som


    billiga smycken, headset, mobilskal/fodral till ungefär alla jg känner , väskor, lite fotoprylar, nagelgrejer, lösgonfransar,tvålautomat, smikborstar, plånböcker, saker till hunden och säkert en hel del annat


     


    jag har inte bilder på så mycket men om någon är intresserad så kan jag fixa bild och länk.


    Blev låångt, ursäkta.


     

  • LitenSandra

    Har beställt min väska från Ebay idag, så pänd på hur den kommer se ut! 



     
  • drömmer

    Hjgs: Hehe jag vill ju se länk till det mesta . Ta det du orkar o hittar. Jag har knappt börjat handla men letar o letar efter ALLT! LitenSandra: åh vad fin!! Pris? Länk? :)

  • hjgs
    drömmer skrev 2012-03-03 22:52:46 följande:
    Hjgs: Hehe jag vill ju se länk till det mesta . Ta det du orkar o hittar. Jag har knappt börjat handla men letar o letar efter ALLT! LitenSandra: åh vad fin!! Pris? Länk? :)

    absolut jag tar det lite eftersom, kom just på att jag köpt ballonger också och små pappersrosor som jag använde till placeringskorten.


     


    ebay är helt smått beroende framkallande haha.


     


    nu ska jag vara social med sambon och i morgon blir det bröllopsmässa wiii, men skickar lite länkar till dig i morgon kväll

  • Pagnie

    hejsan alla. Jag har tack vare denna underbara tråd blivit smått beroende av att kolla på ebay. Och det är såååå mycket jag vill ha. Hittat mycket utav det jag redan hade tänkt att köpa men mycket billigare.
    Men nu till problemet. Jag vill så gärna ha stolöverdag och har hittat några. Jag behöver ganska många. Drygt 100 st. Jag har hittat i satin från indien relativt billigt. Så är det någon som beställt därifrån som kan säga hur det är. Törs man eller inte? Usa och storbrittanien känns ju lite bättre men indien?

  • drömmer

    Jag tror inte det är sämre bara för att det är från Indien. Klänningen jag köpte från USA skickades från Kina ;). Vad säger dess omdömen? Har den fptt många negativa?

  • Protexblue
    hjgs skrev 2012-03-03 22:36:54 följande:

    okej du gör som jag jag har hållt på sen i mars förra året, känns bättre att ta lite då och då i alla fall i plånboken.


    oj jag har köpt (som jag kommer ihåg):


    klänning, 2 underkjolar, strumpband


    kostym till mannen plus skjorta, väst och kravatt plus näsduk


    caketopper, ätbara "diamanter"


    massa satinband i olika storlekar, placeringskort och material till att göra glasmarkörer


    små sliver påsar till gästgåvor, väsk krokar till gästgåvor till kvinnorna


    kristaller i olika storlekar till dekoration på bordet, rosenblad, servttringar och löpare


    centerpinne till kakfat


    såpbubblor, engångskameror


    hårsmycken och 2 slöjor, väska


    skärp till mannen


    vinröda kristall prälor som jag sytt fast klänningen


    khom loys röda och hjärtformade


    floristmaterial, vattenpärlor


     


    sen har jag köpt massor som inte är bröllopsrelaterat så som


    billiga smycken, headset, mobilskal/fodral till ungefär alla jg känner , väskor, lite fotoprylar, nagelgrejer, lösgonfransar,tvålautomat, smikborstar, plånböcker, saker till hunden och säkert en hel del annat


     


    jag har inte bilder på så mycket men om någon är intresserad så kan jag fixa bild och länk.


    Blev låångt, ursäkta.


     


    Vart fick du tag på kostymen, har kollat runt massor men hittar inge ställe som verkar vara tillräckligt bra för att jag ska våga beställa.. Hur var den i kvalite?
Svar på tråden EBAY tråden!