• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • LinaNordstrom
    Milli skrev 2013-11-29 13:02:33 följande:
    Nu har jag gjort klart gästbokslådan till alla mina gästboksblad som jag knåpade ihop i paint, bilder på dom har jag redan visat men här kommer bilder på lådan. Hoppas att gästerna ska gilla idén :)


    I lådan ligger de 660 blad, skrivaren har aldrig gått så varm som nu ;)


    Hur stor är lådan? Jag har försökt söka bland mina skolådor men hittar ingen bra. Har du köpt den nån stans eller är det bara en kartong du hittat?
  • Nettis1985


    Dekorväven som kommer att aggera löpare på våra bord sedan :D så nöjd med färgen då den är exakt i färg gentemot temat :D


    Då våra första gjorda kort blev för små för vårt innehåll, så fick jag göra nya kort, men vad gör det *skrattar*

    Så här kommer bild på de nya korten och de är nu skickade :D förstår ni hur verkligt det blev då man fick det gjort, sjukt, jag ska faktiskt gifta mig till sommaren hihi


     


     


    Bröllopsplanering
  • Cajo
    FrökenSöt skrev 2013-12-22 10:57:41 följande:

    Nu är inbjudningarna äntligen färdiga och utskickade! Temat är spets och marinblått :)


     


    Jättefina kort!
    men när är det ni gifter er? 2014-08-08 står det ju på framsidan och inuti Lördagen den 9 augusti om jag inte läser fel? :)
    Tycker det var lite komiskt sammanträffade då min blivandes namn också börjar på J, och mitt på C - vårt tema är huvudsakligen spets och vi gifter oss den 9 aug.

    :)
  • filibustern
    Nettis1985 skrev 2014-01-06 19:06:24 följande:

     


     


    Dekorväven som kommer att aggera löpare på våra bord sedan :D så nöjd med färgen då den är exakt i färg gentemot temat :D


    Då våra första gjorda kort blev för små för vårt innehåll, så fick jag göra nya kort, men vad gör det *skrattar*

     


    Så här kommer bild på de nya korten och de är nu skickade :D förstår ni hur verkligt det blev då man fick det gjort, sjukt, jag ska faktiskt gifta mig till sommaren hihi


     


     


    Bröllopsplanering
    gud så fina!!
  • 20110519

    Så här har jag gjort våra inbjudningskort.




     Har pysslat lite till men måste fota det innan jag kan lägga upp det här. 
  • filibustern
    20110519 skrev 2014-01-06 21:16:17 följande:
    Så här har jag gjort våra inbjudningskort.



     Har pysslat lite till men måste fota det innan jag kan lägga upp det här. 
    mycket fina! :)
  • bettansss

    Här kommer bilder på mitt trettonhelgspyssel! Har gjort typ en miljon (känns det som i alla fall...) tissue pompoms i svart vitt och guld i två olika storlekar som ska hänga hemma hos mamma och pappa där vi ska ha mingel mellan vigsel och fest. 



    Såna här vimplar ska också hängas upp. Just på denna har jag skrivit våra initialer på och försökt få till samma typsnitt som vi använt oss av i inbjudan, (inte lätt att måla av sådär men så kommer det ju säkert vara lite mörkt eftersom vi gifter oss i februari, så det får gå). Kanske ska ha den bakom oss under midagen eller på nåt annat bra ställe. Vi får se!


    Och bordsplaceringslappar! Inbjudan trycktes upp på vitt papper som vi satte dit på samma beigea papper som här nedanför, och så det är samma typsnitt som i inbjudan också. 

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)