• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Luci

    Här är en annan prototyp jag gjort. Allt ska skrivas ut från dator sen, men jag ville se hur det skulle kunna se ut. Jag kommer översätta inledningen till Svenska. Om de inte förstår resten får de väl ringa och fråga oss :P

    Det här är bara en mall. Nu ska jag bestämma utseende på allt också. Om ni har tips på papper, snören och dekorationer så gärna hojta till! 

    Vi har köpt transparenta papper i ivory som man kan använda i skrivare. Vi kommer nog köra på lite antik/medeltids inspirerat. Men främst detaljer som har med Gotland och göra :)



  • AnnaBanana82

    Här kommer lite av mina pysslade grejer så här långt :) Vi kommer att ha ett trädgårdsbröllop på mitt landställe så materialen är mestadels plockade från stranden nedanför vårt hus och temat kommer att gå mestadels i spets.



    Placeringskorten


    Stora bordsdekorationer som det ska stå ljuslyktor på och runt om, gjort egna av barnmatburkar klädda i spets.


    Tändsticksaskarna
  • Nettis1985

    Gud så fint :D AnnaBanana82 skrev 2013-12-18 13:42:11 följande:Här kommer lite av mina pysslade grejer så här långt :) Vi kommer att ha ett trädgårdsbröllop på mitt landställe så materialen är mestadels plockade från stranden nedanför vårt hus och temat kommer att gå mestadels i spets. Placeringskorten Stora bordsdekorationer som det ska stå ljuslyktor på och runt om, gjort egna av barnmatburkar klädda i spets. Tändsticksaskarna

  • filibustern
    Nettis1985 skrev 2013-12-19 08:35:02 följande:

     



     


    Här kommer lite av det pyssel jag hållt på med nu :)

     


     


    va fina kort!
  • Nettis1985
    filibustern skrev 2013-12-19 09:49:14 följande:
    va fina kort!
    Tack så mycket men jag funderar på om man skall ha en stickers där det står bröllop på inbjudan eller inte, vad tycker ni?
  • filibustern
    Nettis1985 skrev 2013-12-19 09:56:15 följande:
    Tack så mycket men jag funderar på om man skall ha en stickers där det står bröllop på inbjudan eller inte, vad tycker ni?
    näää.. ja tycker det räcker som det är faktiskt :) det blir ju dessutom lite mer spännande när man kanske inte riktifgt vet vad det är :P 
  • filibustern
    FrökenSöt skrev 2013-12-22 10:57:41 följande:

    Nu är inbjudningarna äntligen färdiga och utskickade! Temat är spets och marinblått :)


     




    mycket fina!
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)