• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • LinaNordstrom
    Milli skrev 2013-10-14 22:10:50 följande:
    Filibustern: Självklart får du "stjäla" idén, är bara roligt att man kan inspirera andra :) Om du använder mina blad precis som dom är och sen lägger upp bilder på internet så vill jag helst att du nämner mitt namn.
    Du råkar inte ha filen till bilderna som man kan få och skriva ut?
  • Milli
    LinaNordstrom skrev 2013-11-04 18:04:03 följande:
    Du råkar inte ha filen till bilderna som man kan få och skriva ut?
    MsThezzizen skrev 2013-11-04 20:40:40 följande:
    Milli: undrar samma som LinaNordström
    De är inga filer utan bilder då jag har gjort dom i ett ritprogram (paint), men visst har jag kvar bilderna :) Dock har jag nog inte tid att skicka denna veckan då jag jobbar så mycket.. Men annars såg jag någon som sparat bilderna och sen skrivit ut dom så de verkar ju funka de med.. :) 
  • Julibrud 2014

    Jag är ny här på bröllopstorget och har just börjat spåna på inbjudningarna. Vårt färgtema kommer att vara havsinspirerat, alltså olika nyanser av blått, grått/silver och eventuellt sand. Nu när jag testat fägerna ihop på några olika designer är jag dock rädd att det ser lite för "det blev en pöjk" ut. Vad tycker ni andra här? Ser det ut som en inbjudan till ett bröllop eller till ett dop?Jag har även gjort några kuvert av strukturtapet. Själv tycker jag att de känns lyxiga och ser lite orginella ut, men min m2b associerar strukturtapet med något tråkigt, och det vill man ju inte att gästerna ska tycka. Det är möjligt att det bara är att han sett omvantlingen från tapetrulle till kuvert som gör att han känner så. Så åter igen, vad tror ni? Jag behöver lite åsikter :)   

  • LinaNordstrom
    Milli skrev 2013-11-05 11:40:02 följande:
    MsThezzizen skrev 2013-11-04 20:40:40 följande:
    Milli: undrar samma som LinaNordström
    De är inga filer utan bilder då jag har gjort dom i ett ritprogram (paint), men visst har jag kvar bilderna :) Dock har jag nog inte tid att skicka denna veckan då jag jobbar så mycket.. Men annars såg jag någon som sparat bilderna och sen skrivit ut dom så de verkar ju funka de med.. :) 
    aha trodde det var word eller nåt sånt, tack ska prova spara ner dom och se om det blir bra
  • meandmylove

    JJulibrud2014 är det egenvärde kuvert av tapet? Det ser ut som en gammal strukturtapet.. kanske kan vara en idé att vika kuverten själv, jag har nämligen 2 rullar gamla fina vita tapeter!

  • xMariax
    Julibrud 2014 skrev 2013-11-05 21:19:35 följande:
    Jag är ny här på bröllopstorget och har just börjat spåna på inbjudningarna. Vårt färgtema kommer att vara havsinspirerat, alltså olika nyanser av blått, grått/silver och eventuellt sand. Nu när jag testat fägerna ihop på några olika designer är jag dock rädd att det ser lite för "det blev en pöjk" ut. Vad tycker ni andra här? Ser det ut som en inbjudan till ett bröllop eller till ett dop?Jag har även gjort några kuvert av strukturtapet. Själv tycker jag att de känns lyxiga och ser lite orginella ut, men min m2b associerar strukturtapet med något tråkigt, och det vill man ju inte att gästerna ska tycka. Det är möjligt att det bara är att han sett omvantlingen från tapetrulle till kuvert som gör att han känner så. Så åter igen, vad tror ni? Jag behöver lite åsikter :)   
    Jag tycker att det ser bra ut och inte alls som inbjudan till dop.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)