• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Milli
    SofieCB skrev 2013-10-07 19:33:26 följande:
    Hejsan Alla!

    Har tittat mycket här men aldrig skrivt.
    Men här är lite av mitt pyssel till vårt bröllop :) Våra ljuslycktor kommer se ut såhär.
    Sedan är det vår frågelåda som jag fått tips i någon tråd här, har dock hjort den i våra färger :)



     


    Ser att du använt mina frågeblad ;) Fin låda!
  • Milli

    Här kommer bilder på mitt senaste pyssel. Om exakt 8 månader står vi i kyrkan och säger JA till varandra :)



    Har gjort 30 stycken såna ljushållare. Vårat tema är glitter, glamour och bling bling med ett inslag av 50 tal och rock´n roll som kanske märks ;)



    Istället för att döpa borden till olika siffror så har vi olika musiker från rock´n roll världen som jag gjort dessa fina hållare till. Samma bilder ska även finnas med på bordsplaceringstavlan så att de lätt kan se vart de ska sitta (ifall de inte vet hus elvis ser ut ;))


    Åh som hon ovanför skrev så är de jag som gjort dessa gästboksblad utifrån lillsmillas ide. Har dock inte gjort lådan än men de blir nästa projekt (samtidigt som jag syr 100 stolsöverdrag)







  • SofieCB
    Milli skrev 2013-10-14 15:08:29 följande:
    Ser att du använt mina frågeblad ;) Fin låda!
    Ja tyckte det var en så bra idée :) kanske kommer byta ut det bruna tyget under till guld då de blev lite mörkt. :) Men de var en kanon idée
  • Milli
    SofieCB skrev 2013-10-14 15:56:28 följande:
    Ja tyckte det var en så bra idée :) kanske kommer byta ut det bruna tyget under till guld då de blev lite mörkt. :) Men de var en kanon idée
    Ja jag älskar ide´n jag med :) Hade först tänkt göra en egen gästbok med olika frågor liknande detta men att alla skulle ha likadana blad att fylla i, men denna var ju snäppet roligare så jag hoppas gästerna tycker samma :) Hur många skrev du ut och hur många gäster har du? Jag skrev ut 30 av varje och kommer ha ca 80 vuxna gäster (22barn) om alla kommer. Tänkte att de säkert inte är så troligt att verkligen alla skriver alla blad? eller?+
  • filibustern
    Milli skrev 2013-10-14 15:15:14 följande:
    Här kommer bilder på mitt senaste pyssel. Om exakt 8 månader står vi i kyrkan och säger JA till varandra :)

     


    Har gjort 30 stycken såna ljushållare. Vårat tema är glitter, glamour och bling bling med ett inslag av 50 tal och rock´n roll som kanske märks ;)

     


     


    Istället för att döpa borden till olika siffror så har vi olika musiker från rock´n roll världen som jag gjort dessa fina hållare till. Samma bilder ska även finnas med på bordsplaceringstavlan så att de lätt kan se vart de ska sitta (ifall de inte vet hus elvis ser ut ;))

     


    Åh som hon ovanför skrev så är de jag som gjort dessa gästboksblad utifrån lillsmillas ide. Har dock inte gjort lådan än men de blir nästa projekt (samtidigt som jag syr 100 stolsöverdrag)








    MEN GUD SÅ ROLIGA KORT!! får jag stjäla idén eventuellt? var ju skitsmart! då kan man få lite skratt också! 
  • Milli

    Filibustern: Självklart får du "stjäla" idén, är bara roligt att man kan inspirera andra :) Om du använder mina blad precis som dom är och sen lägger upp bilder på internet så vill jag helst att du nämner mitt namn.

  • filibustern
    Milli skrev 2013-10-14 22:10:50 följande:
    Filibustern: Självklart får du "stjäla" idén, är bara roligt att man kan inspirera andra :) Om du använder mina blad precis som dom är och sen lägger upp bilder på internet så vill jag helst att du nämner mitt namn.
    mest troligt kommer jag nog modifiera dom lite. ^^ kanske skriva in frågorna direkt i en gästbok eller nåt, men inte så många frågor som du har :P 
  • SofieCB
    Milli skrev 2013-10-14 16:58:53 följande:
    Ja jag älskar ide´n jag med :) Hade först tänkt göra en egen gästbok med olika frågor liknande detta men att alla skulle ha likadana blad att fylla i, men denna var ju snäppet roligare så jag hoppas gästerna tycker samma :) Hur många skrev du ut och hur många gäster har du? Jag skrev ut 30 av varje och kommer ha ca 80 vuxna gäster (22barn) om alla kommer. Tänkte att de säkert inte är så troligt att verkligen alla skriver alla blad? eller?+
    Jag tänker skriva ut 30 st per blad och vi har runt 35 gäster (inga barn) Vi är ju inte så många men vill ändå att det ska finnas en chans att fylla i just den man vill fylla i. Kan ju bli någon som är mer populär att fylla i än andra och då går de kanske åt. Sedan kommer vi nog ha en vanlig gästbok med blanka blad som de kan fylla i, samt kommer jag ta bort de blanka bladen i lådan så de väljer gästboken ist. :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)