• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Qvicken

    Jag har pysslat fram våra inbjudningar. Fastnade helt för en liknande typ på inbjudningarna från en här på BT. Men gjorde en egen variant endå:)
    Jag har även gjort bordsplaceringshållare men har ingen bild på det dock.



     
  • filibustern

    kan väl slänga in bilder här med :) vad tycker ni? nu har jag inte limmat något, utan allt är löst. så ha överseende om ni tycker det ser slafsigt ut. med/utan löv? liggande/stående? vikt som ett brev? (det vita, men den hade väl också tänkt vara mörkt brun)





  • filibustern
    Sofie R skrev 2013-09-12 12:11:07 följande:
    Det översta alternativet tycker nog jag!
    Sofie R skrev 2013-09-12 12:11:44 följande:
    Och stående. Sorry, glömde det :)
    tack för åsikten! :) 
  • aminis

    Filibustern: Jättefint! Jag tycker den översta bilden och alternativet till vänster i bild, antar att det är den du benämner som "stående"? :) supersnyggt!

  • filibustern
    aminis skrev 2013-09-12 12:44:38 följande:
    Filibustern: Jättefint! Jag tycker den översta bilden och alternativet till vänster i bild, antar att det är den du benämner som "stående"? :) supersnyggt!
    tack! ja det är ju som enklast. kanske liiite färglöst men. enklast. och snyggt även det :) då är ju bara frågan vad man skulle haft för färg på texten.. guld? orange-glittrigt? tänkte embossa.. 
  • CJ5

    Påsar till gäserna, på andra sidan står vilka som sjunger och spelar i kyrkan. i påsarna ska det ligga näsduk, rispåse (eller såpbubblor) och nånting mer... Gjort påsarna själv av sönderklippta Ica MAXI kassar.



    Vaser till borden. Ska bli en himla massa fler sånna!

  • 20140222
    buuze skrev 2013-08-07 17:01:05 följande:

     









    Vad fint Ni gjort på toaletten. Och så fint med concage glaset.Glad
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)