• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • CoG

    Fantastiskt fint i sin enkelhet :)
    Har du någon bild då allt är färdidukat?


    Lilo84 skrev 2013-08-21 17:08:08 följande:
    Här är lite av vårat pyssel!


    "Mason jars"-inspirerade glasburkar som användes till fördrinken och vattenglas.
    En liten chokladkaka till varje gäst som "favor".
    Bordsplacering skriven på tårtpapper.
    Vigselprogrammet och servetterna med en liten tack-text till våra gäster.

    Vi hade också gjort mängder av silkespappers pom-poms, vimplar, plankskyltar m.m. 4 personbilar, en skåpbil och ett släp med tak helt sprängfyllda grejer körde vi ut dagen innan bröllopet, helt sjukt! Skrattande
  • CicciR

    Nu har jag börjatmed mitt pysslande =) de e sååå kul... har ju gott om tid då vi gifter oss om 1 år =)




  • afturelding

    Jättefint alltihop, men du har stavat fel på finally :) Tänker att det är bättre att du vet det nu istället för om ett år, ifall att du vill ändra.


    CicciR skrev 2013-08-27 07:23:13 följande:
    Nu har jag börjatmed mitt pysslande =) de e sååå kul... har ju gott om tid då vi gifter oss om 1 år =)
  • mlisso

    Vi gifter oss om lite mindre än ett år.
    Men pysselgalning som jag är så är jag redan i fullgång med pysslet.
    Vi har Super Mario som tema.

    Har aldrig lagt upp bilder förut men ger det ett försök.



    Provdukning.


    Figurburkar med scener ur vårt liv med små Mario figurer.


    Plockat isär och målat 75 klädnypor som ska bli bordsplacering.


    Drinkbiljetter, vi vill ha fribar men med lite kontroll. Varje gäst får 5st, har förpackat dem i små plastfickor som ska limmas in i festhäftet.


    Vita pom pom bollar med guldpengar inunder ska symolisera moln och pengar ifrån spelet.


    Här är resten av guldpengarna.

    Har spanat runt en del på andra som haft samma tema som oss och inspirerats av dem i mitt skapande.
  • CJ5
    mlisso skrev 2013-08-27 19:38:56 följande:
    Jag lyckades! Glad
    Helt underbart tema! HELT underbart! :D
  • CicciR
    afturelding skrev 2013-08-27 08:52:42 följande:
    Jättefint alltihop, men du har stavat fel på finally :) Tänker att det är bättre att du vet det nu istället för om ett år, ifall att du vill ändra.
    Hahahahaha herregud.... TACK... ingen annan som har tittat på den har sagt något  =)
    Tack snälla
  • CicciR
    marie 81 skrev 2013-08-27 23:04:11 följande:
    CicciR: Är det barnmatsburkar? Hur har du fått bort klistret?



    Japp de e de...
    jag la dom i jätte varmt vatten sen in i diskmaskinen o sen i vatten igen...
    där e något kvar på vissa ska ta de med rakblad sen tänkte jag, det bör funka =)
  • Fjärilen
    marie 81 skrev 2013-08-27 23:04:11 följande:
    CicciR: Är det barnmatsburkar? Hur har du fått bort klistret?
    Det går bra att använda svinto för att få bort lim på glasflaskor och burkar.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)