• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • veronica84

    Här kommer lite pyssel som vi har gjort här hemma än så länge :)



    De här har vi tänkt ha som bordsplacering samt som en gåva. Det ska stå gästernas namn och lite gott i (har jag tänkt just nu iaf )



    En björklykta som sambon har gjort. Det ska borras lite till så att ljuset sjunker ned lite
  • filibustern
    veronica84 skrev 2013-08-06 19:10:02 följande:
    Här kommer lite pyssel som vi har gjort här hemma än så länge :)

     


    De här har vi tänkt ha som bordsplacering samt som en gåva. Det ska stå gästernas namn och lite gott i (har jag tänkt just nu iaf )



    En björklykta som sambon har gjort. Det ska borras lite till så att ljuset sjunker ned lite

     


     


    oh nice! har också tänkt på något liknande.
  • veronica84
    filibustern skrev 2013-08-06 19:21:05 följande:
    oh nice! har också tänkt på något liknande.
    Jag har fått mycket inspiration från etsy.com på saker som man kan göra själv lika gärna som att beställa därifrån :)
  • filibustern
    veronica84 skrev 2013-08-06 19:49:50 följande:
    Jag har fått mycket inspiration från etsy.com på saker som man kan göra själv lika gärna som att beställa därifrån :)
    jag med! massor, bl.a tårtfat, ljushållare och annat av trä
  • veronica84
    filibustern skrev 2013-08-06 20:00:45 följande:
    jag med! massor, bl.a tårtfat, ljushållare och annat av trä
    samma här :)
    Ska såga ur en björk och göra som en ask och ha ringarna i tänkte jag :)
    Jag gillar naturmaterial och få in det i dukningen då vi tycker att vara mycket ute :) 
  • filibustern
    veronica84 skrev 2013-08-06 21:21:59 följande:
    samma här :)
    Ska såga ur en björk och göra som en ask och ha ringarna i tänkte jag :)
    Jag gillar naturmaterial och få in det i dukningen då vi tycker att vara mycket ute :) 
    vi är väl inga utemänniskor, men trä och skog är alltid vackert!
  • Qvicken

    Tack för en super super bra tråd! Har fått så himla mycket idéer nu!:) Ska bli så kul att börja pyssla själv! Måste bara få min blivande att förstå att vi måste bestämma ett datum nu:p

  • SofiaMagdalena


    Till kortsidan av partytältet ska vi hänga denna slinga med tygremsor. Färgade vita lakan och rev i remsor och knöt fast i en lina. Så det blir lite mer liv i ett vitt vanligt partytält. 
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)