• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • stormhelen
    emzerus83 skrev 2013-06-26 22:09:39 följande:


    vad mycket fint ni har gjort!


    Ni är verkligen super duktiga!


     


    Får jag fråga vart ni har hittat er vita korg som är på bilden? Jag har letat mig blå efter en korg i just denna modell (och som helt är vit), men hittar ingen ting någonstans varken på nätet eller ute i butikerna. Håller på att bli tossig. =P


    Verkligen super snyggt när ni lindat in handtaget. =)

  • emzerus83

    Tack! Ja vi har legat i lite här på slutet med pysslandet :)

    Korgen köpte jag i höstas på Lagerhaus ivästerås...skulel köpa en till nu i våras men då fanns bara träfärgade sånna kvar. Så vart ingen mer. De kanske har träfärgade fortfarande som man isånnafall kan spraymåla vita?

    Ni gifter er i september va?

    Du kan få köpa denna av mig efter vi gift oss om du vill...men kan ju höras efter bröllopet så att den inte försvinner eller blir jättesmutsig eller liknande :) Du kan maila mig här på BT om du är intresserad...:)

  • fayefaye
    Äriqa skrev 2013-06-24 20:13:24 följande:
    Vad kostade stansen? Har hittat på ebay för ca 100kr inkl frakt. men vet inte om det är dyrt eller inte
    Tror den kostade 50kr på ica maxi :)
  • MissFannie

    detta har jag och min tärna/syster pysslat ihop idag :D massa burkar som vi ska använda som ljuslyktor på borden :)


  • hannijohanna

    Färdigpysslat! Dukat och klart inför festen! Såhär blev resultatet av allt pysslande:


Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)