• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Juli2013

    smart! det låter lagom svårt - det ska jag nog prova!


     


    vinterfrost skrev 2012-11-05 23:22:19 följande:
    Jag har gjort lika men köpte gamla spetsgardiner åp loppis för inga pengar sen klippte jag ut lagom stora bitar och spraylimade burken och så tröck jag bara på spetsbiten :)
  • aminis
    Lus skrev 2012-11-05 07:50:27 följande:
    glömde bilden.. ;)


    wow, superfint! detta går direkt till mina sparade idéer i bröllopsmappen!
  • Burre
    Lus skrev 2012-11-05 07:50:27 följande:
    glömde bilden.. ;)


    Fint det blev, har själv börjar spara på massa glasburkar som jag tänkt ska se ut så där i slut ändan :)

    Men tjejer behöver lite tips!!

    Jag vill åt den där romantiska känslan, spets, ljusrosa, ivory osv osv..  kan man ha sånna som Lus gjort varvat med vanliga glasburkar och silverkandelabrar? (eller hur de stavas)

     Eller ser det konstigt ut tror ni? Jag tycker så mycket är så fint så jag kan inte hejda mig i mina ideer om ni förstår hur jag menar =)
  • aminis

    Svårt att svara på Burre! Tror man måste prova mycket i verkligheten för att skapa sig en korrekt uppfattning. Men jag känner verkligen igen känslan - man hittar så mycket fint att man vill ha allt... (och då kommer det definitivt inte vara fint längre). Men man får nog ta och prova lite olika och kanske gå på det som är enklast för en själv. T.ex. ville jag också ha silverkandelabrar från början, men jag inser att det tänker jag inte köpa "i onödan" bara för den dagen utan då kör jag hellre på vinflaskor som jag målar och knyter garn runt samt burkar med spets på. 

    Har du sett bilderna på www.weddingchicks.com? Så himla fint med vinflaskor som man knyter garn runt som sagt... Titta bara: www.weddingchicks.com/2012/09/07/diy-yarn-wrapped-bottles/ 

     

  • Burre

    Jo det är nog bäst att prova sig fram! :) jag såg ett ställe som hyr ut kandelabrar för 50kr st och tänker att set kanske är värt de om man vill åt en speciell känsla. Men det är ju ett tag kvar så hinner nog ändra mig ett x antal gånger innan det är bestämt vilket det blir hihihi!


  • Burre

    Ursäkta den dåliga bildkvaliten... men har inte en sån bra mobil ;)

    Men nu behöber jag hjälp.. H J Ä L P
    Dessa kort kommer bli min död, haha jag velar fram och tillbaka om vilket som blir bäst av detta, eller om något ens är bra!  Vad tror ni?

    Bild 1

    Bild2


Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)