• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • CoG
    BlomAnna skrev 2012-09-04 21:04:43 följande:
    Äsch jag postade för tidigt. Skulle skirva att det är väldigt snyggt att sätta på ståltråd så att man kan hänga lyktorna i träd etc.

    Ja, sånt är fint!

  • L och J
    vinterfrost skrev 2012-09-04 17:19:45 följande:
    Äh jag kunde lika gärna fixa fotot på en gång :)

    Så här ser de ut.


      Sen ska kag göra en drös till men bandet tog slut samtidigt som sonen vaknade från vilan :)
    åh va snyggt! 
  • vinterfrost
    CoG skrev 2012-09-04 18:13:37 följande:
    Vad coola!!

    (vet hur det är med småttingar ;) )
    Tack
    Fremm skrev 2012-09-04 20:59:52 följande:
    Vinterfrost: Supersnygga!! Kul idé!
     Tack Ideerna stulna här ifrån
    L och J skrev 2012-09-04 22:24:13 följande:
    åh va snyggt! 
     Tackar

    Samlar alla burkar jag kan. Sen kom svärmor med 2 kartonger burkar modell större och en påse med spetsgardiner som hon fynda på loppis för hela 40 kr tot. Bruna bandet i 2 storlekar är från Panduro
  • CoG

    Ja då är det ju bara att fortsätta pyssla :)

    Vi ska förmodligen flytta inom några månader och jag vet inte om jag borde vänta med pysel tills jag har ngnstans att ha allt, eller om det jag pysslat med ska ner i en egen flyttkartong sen bara.


    vinterfrost skrev 2012-09-04 23:32:43 följande:
    Samlar alla burkar jag kan. Sen kom svärmor med 2 kartonger burkar modell större och en påse med spetsgardiner som hon fynda på loppis för hela 40 kr tot. Bruna bandet i 2 storlekar är från Panduro
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Någon som gjort väg skyltar till festlokal?
  • mirre01







    har pysslat ihopp massor servett ringar placeringskort sytt löpare provbakat tårta dock slarvadejag med denna , göstbok :)
  • Nudax
    mirre01 skrev 2012-09-05 22:30:16 följande:







    har pysslat ihopp massor servett ringar placeringskort sytt löpare provbakat tårta dock slarvadejag med denna , göstbok :)
     Riktigt snygga grejer!!!! =)
  • mirre01

    tack så himla mycket :) dock är allt finare i verkligheten min kamera gör allt så grått och blekt :S men känner mig nöjd letar vad tusan jag ska göra härnäst :)

  • Tilda93


    Nästan så här blir dukningen, fast borden kommer vara 60 cm breda och 220 långa(så långt som bordet på bilden) , och vi kommer ha andra löpare och andra block ljus.. bild kommer strax på dem(på ljusen) :)


    Och så kommer vi ha röda kulor i vasen i mitten + riktiga blommor :)


    Har testat ett dekorera ljus(en av dem som ska stå på honörsbordet(stavning?)


    Lådan vi ska ha på bröllopet så alla kyvert kommer med hem, sen kommer det vara våran minnes låda :)


    Och så har vi våra pussklockor, som jag EJ kan ta äran för.. tyvärr ;)

    Och så har vi våran, inte så fina planerings/bröllopspärm , som vi ska samla kvitton, viktiga papper, kontakt adresser, Checklista osvosv..


Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)