• moom

    BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut

    Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
    Vi gifte oss på nyårsafton.


  • Svar på tråden BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
  • Mandala
    ViirreL skrev 2013-05-10 12:08:23 följande:
    Åhh va fina dom är.. :) men vart har du köpt frimärkerna??? har letat som en tok efter dom men hittar ingenstans. :(
    De beställde jag på postens hemsida Man var tvungen att köpa 100st men jag tänkte att det blev till save-the-date korten, inbjudningarna o sen till de flesta tackkorten.
  • ViirreL
    Mandala skrev 2013-05-12 20:08:31 följande:
    De beställde jag på postens hemsida Man var tvungen att köpa 100st men jag tänkte att det blev till save-the-date korten, inbjudningarna o sen till de flesta tackkorten.
    Okej, men har du beställt dom nu? för jag hittar inte dom,, Vill juh ha dom också!!! :(
  • ViirreL
    Juli2013 skrev 2013-05-10 13:59:30 följande:
    Ang ringfrimärkena så ringde jag posten och de sa att de har utgått, så de verkar svåra att få tag i! Vi valde de som heter Hjärtat i naturen istället, en helt okej ersättare , tycker jag!:)
    services3.posten.se/ebutik_v2/product.action;...!945828530!794903193?articleID=242639&articleGroup ID=401&lang=sv
    Okej tråkigt.. :( med dom frimärkerna med ringar så blir det en lite mer vink om vad som väntar i brevet :) jaja inte mycket att göra nåt åt.. :)
Svar på tråden BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut