• meah2000

    BILD och PRIS på er brudbukett!

    Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

    Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

    Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.


  • Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • nrkpgbrud

    Nej, du måste komma nära för att se att de är oäkta och sen är ju hela buketten stel så det beror ju på hur man håller den men jag tycker den är helt underbar :) Kommer till användning om lite mindre än 3 veckor ;)

  • Minuz
    nrkpgbrud skrev 2012-04-23 22:23:18 följande:
    Nej, du måste komma nära för att se att de är oäkta och sen är ju hela buketten stel så det beror ju på hur man håller den men jag tycker den är helt underbar :) Kommer till användning om lite mindre än 3 veckor ;)
    Tycker den var jättefin
  • MochR
    nrkpgbrud skrev 2012-04-23 22:18:15 följande:
    Här har ni min bukett :) "fejkblommor" beställda från thebridesbouquet.com 
    Bukett +knapphålsblomma +3st enskilda blommor till tärnor gick på 515kr med frakt inräknat!
    Och det bästa är att de inte kommer bli dåliga :)


    Köpte mina blommor därifrån också! super nöjd tycker inte det syns att de är fejk! Din bukett var också fin!
  • Minuz
    MochR skrev 2012-04-24 09:56:31 följande:
    Köpte mina blommor därifrån också! super nöjd tycker inte det syns att de är fejk! Din bukett var också fin!
    Hur ser dina blommor ut?
  • MochR

    Det går tydligen inte att lägga upp bilder just nu. men jag köpte en droppformad orkidébukett och lösa rosa rosor som jag har satt in i buketten Glad + tärnbuketter de mindre kastbuketten i rosarosor, har även gjort coursager av lösa rosor

  • sabz

    Såhär kommer min att se ut fast pärlorna ska vara i en ceriserosa-färg som färgtemat.
    Det ska vara stora kallor och min tärna ska ha små :)
    Vill bara ha en enkel bukett.
    650:- på Interflora i Huddinge.
    Kollade även i Tullinge men de skulle ha 1500:-.....


  • mjeanettek

    Den ser nästan ut som den jag önskar mig. Mina brudnäbbar skall ha fejk blommor, men jag skall ha äkta för min mamma fick nästan spader när jag föreslog fejk hehe Hon älskar att jobba med blommor och skall laga buketten så jag måste ge mig :)


    sabz skrev 2012-04-24 12:48:37 följande:
    Såhär kommer min att se ut fast pärlorna ska vara i en ceriserosa-färg som färgtemat.
    Det ska vara stora kallor och min tärna ska ha små :)
    Vill bara ha en enkel bukett.
    650:- på Interflora i Huddinge.
    Kollade även i Tullinge men de skulle ha 1500:-.....


Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!