• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • lordoz
    Sjörå skrev 2012-10-29 21:20:07 följande:

     


    Nu kom bilden med också
    Jättefin ring!! Vad heter den??
  • Sjörå
    lordoz skrev 2012-10-29 21:27:20 följande:
    Jättefin ring!! Vad heter den??
    Den heter Fusion och görs av Georg Jensen. Den stora fördelen med den ringen är att den är justerbar och att man själv väljer hur många delar man vill och vilka delar den ska bestå av. Finns i rött, vitt och gult guld med olika diamantantal. För er som är nyfikna man kan prova att skapa sin egna ring här: http://www.georgjensen.com/sv/ownlovestory/#/3541680&3569280&3541700
  • Hoffsennanen Tottoplex
    FruHassel skrev 2012-10-28 15:01:44 följande:
    Okej tjejer jag har redan börjat drömma mardrömmar ... hahahahaha!! Festprogrammet finns inte, lokalen är inte dekorerad och vissa viktiga gäster kommer efter maten för att de blivit sena. ... ringen såg skit ut. hur ska det bli när det närmar sig?!
    Hahaha!!! jag har också drömt!
    Att jag skulle prova brudklänning och att de som de tyckte jag skulle ha var en vit sån...ett sånt plagg där linne och shorts sitter ihop??
    Det va det enda som fanns!!! Panik! Min svärmor skrattade väldigt när hon fick höra detta och sa att hennes dotter också hade haft massa mardrömmar! Men usch...är ju mindre än ett år kvar så känns tidigt  
  • EmmaT
    Sjörå skrev 2012-10-29 21:19:41 följande:

    Vet inte om det var i denna tråden jag skrev om min brudklänning som jag beställde men som hann utgå innan jag fick den. Men det har löst sig, jag har varit i kontakt med en kvinna som kan låta sy upp en likadan åt mig i Kina. Jag fick titta på de klänningar som redan fanns uppsydda och det var en underbar kvalitet på dem. Så det hela känns bra igen.


    Har hon någon hemsida? Där man kan se sådant som sytts upp redan alltså? 
  • Sjörå
    EmmaT skrev 2012-11-02 14:35:00 följande:
    Har hon någon hemsida? Där man kan se sådant som sytts upp redan alltså?
    Hon har en hemsida och finns även på Facebook. På hemsidan finns mest bilder på modellerna på klänningarna men på Facebook finns det mängder med tackbilder från brudparen så där för man ett litet hum om hur de ser ut i verkligheten. Adressen är http://www.matildasfest.com/sv/nyheter.html och på Facebook söker du på Matildas fest
  • stormhelen

    OMG!!!!! Måste bara få säga att jag och min blivande blev "veckans par."


    Jag skickade in en "ansökan" för några dagar sedan som en kul grej. Fick en smärre chock när jag såg vårt foto på första sidan. Förvånad

  • CoG

    Vad roligt!
    Grattis :)


    stormhelen skrev 2012-11-07 14:11:51 följande:

    OMG!!!!! Måste bara få säga att jag och min blivande blev "veckans par."


    Jag skickade in en "ansökan" för några dagar sedan som en kul grej. Fick en smärre chock när jag såg vårt foto på första sidan. Förvånad


  • stormhelen
    CoG skrev 2012-11-07 17:11:11 följande:
    Vad roligt!
    Grattis :)
    Tack så mycket CoG för lyckoönskningen. ^^ Va jätte roligt och som sagt så blev jag lite förvånad. OM vi skulle bli valda hade jag trott att det skulle ta några veckor innan man blev "veckans par," men tydligen så var det inte så. =P
  • CoG

    Ja precis, det borde väl ligga några på hög att plocka från :)
    vad fina ni är på kortet :)