• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • FruHassel

    Jag älskar ettan men sambon som fick titta lite på bilderna han tyckte den med rosa bandet!? 

  • FruHassel

    Tack snälla ni för era åsikter .... gubben min tyckte att ettan såg ut som snäckskal ... åååå hur ska man en dag kunna bestämma sig?!

  • LILLSYRRAN

    Helt klart nr1 passar dig pefekt.Men varför ska du gå ner 10kg?????Det är inte snyggt när man är för smal.Man ser ju att du har en bra figur på ovankroppen i klänningen på bild nr1.Normalt byggt ser du ut som,tror bara att du kommer se sjuk ut om du går ner 10 kg.

  • Hockeytjejen

    hej!

    här är en blivande brud till och datumet är inte bestämt än men månaden blir juni Glad 
    vårat färgtema kommer att bli färgerna från våra favorit hockeylag hv71 och leksand...blå,vit och gult, det kommer chocka många för alla tror det kommer att bli lila och svart då det är mina favorit färger....så vi kommer lura dom lite...så inbjudningskorten kommer gå i lila och svart och allt det andra i vårat färg tema och dom färgerna ska vi hålla hämligt Glad 

    vi har inte såå stor budget så det blir ett budgetbröllop och det kommer bli ett litet och imtimt bröllop med max 40 gäster under vigsel och middagen men sen på festen så kommer flerra bli bjudna Glad

    vi vet även vilken präst vi vill ha och i vilken kyrka vi vill vigas i....så det går framåt!!

  • FruHassel
    LILLSYRRAN skrev 2012-09-11 23:29:09 följande:
    Helt klart nr1 passar dig pefekt.Men varför ska du gå ner 10kg?????Det är inte snyggt när man är för smal.Man ser ju att du har en bra figur på ovankroppen i klänningen på bild nr1.Normalt byggt ser du ut som,tror bara att du kommer se sjuk ut om du går ner 10 kg.
    Hmm allt mitt sitter på rumpa och benen ... syns inte under klännigen utan mer för min egen del ... Väger 70 kg så det är mellan 5-10kg kvar ... Har gått ner 15 kg än så länge. 
  • morguse

    iiih idag kommer min klänning med UPS!! ååååh så spännande!!!