• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • L och J
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-09-08 23:08:24 följande:
    Nu har vi satt datum!
    2013-10-19!
    JIPPIE!!!!!
    Känns dock sjukt overkligt.... 
    roligt!! grattis!Solig
    morguse skrev 2012-09-09 10:24:36 följande:
    då e min klänning på väg, o kyrkan e bokad
    två stora saker fixade med andra ord! härligt Glad
  • Maria

    Hej allihopa! Jag ska gifta mig i juli 2013 Är inne på bt nästan dagligen och får många bra tips. Tack alla :)

  • CoG

    Du visar oss väl då den kommit fram?


    morguse skrev 2012-09-09 10:24:36 följande:
    då e min klänning på väg, o kyrkan e bokad
  • morguse
    CoG skrev 2012-09-09 12:13:11 följande:
    Du visar oss väl då den kommit fram?
    självklart! om jag inte ser ut som en padda :P haha har dock planerat o gå ner 10 kg till....
  • CoG

    Är klänningen du beställt lite för liten får att du ska ha något att krympa i?
    Eller kommer den att bli lite förstor så att du får ta den till en sömmerska och fixa till den senare?


    morguse skrev 2012-09-09 13:06:35 följande:
    självklart! om jag inte ser ut som en padda :P haha har dock planerat o gå ner 10 kg till....
  • Poppee

    jag eller ja, vi funderar på om vi ska sätta den 3 augusti som bröllopsdatum :)
    Sen så med klänningen har jag funderat på, om man har en stor och fluffig så ska man ju gå med den hela dagen och kvällen.. ja vill kunna röra mig och dansa haha men har hittat 3 klänningar som jag velar emellan..
    Men ska först bli mer fit när de kommer till kroppen innan jag beställer haha..
    HUr tänker ni angående klänningar? jag vet en som inte hade sin klänning hela kvällen utan hon bytade om efter bröllopet.. Men själv vill ja ha min klänning heeela dagen Skrattande

  • morguse
    CoG skrev 2012-09-09 13:12:37 följande:
    Är klänningen du beställt lite för liten får att du ska ha något att krympa i?
    Eller kommer den att bli lite förstor så att du får ta den till en sömmerska och fixa till den senare?
    ja jag beställde en mindre storlek för jag har redan gått ner 10 kg o vill gå ner 10 kg till :P
  • FruHassel

    Det är verkligen super svårt med klänningar och storlek ... Jag har 10 kg till som jag kämpar med och har börjat kolla på klänning. Har provat 4 olika klänningar till idag ... 


  • FruHassel

    Hmm skulle ju lägga upp alla 4 ... Så här kommer resten ... Ser halvfull ut på bilderna, nåja ... kolla på klänningarna. Vad tycker ni?