• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • Lilo84

    CoG & Söt nöt...


    Ja det är riktigt lyckorus... konstigt att man kan vara så exalterad när det är så lång tid kvar!

  • CoG
    Lilo84 skrev 2012-08-30 08:23:11 följande:

    CoG & Söt nöt...


    Ja det är riktigt lyckorus... konstigt att man kan vara så exalterad när det är så lång tid kvar!


    Det känns länge emellanåt.
    Men då man kan bocka av listan så känns det alltid extra kul!

    NU är våra ringar klara, dom är underbara!!!
    Jag har dom på bild, men inte irl riktigt än.
  • disneyprinsessan

    yes äntligen nu har vi bestämt ett datum också!! den 25 maj så slår vi till Skrattande 

    då är det bara att boka kyrkan och lokal kvar Glad
    har turen att en vän till min svåger vill fota våran dag grattis....han är jätteduktig men vill ha mer erfarenhet av bröllop...han fotade våran dotters dop och bilderna blir superbra!

  • CoG

    Vad kul!
    Och perfekt med kontakter!


    disneyprinsessan skrev 2012-08-30 14:30:47 följande:
    yes äntligen nu har vi bestämt ett datum också!! den 25 maj så slår vi till Skrattande

    då är det bara att boka kyrkan och lokal kvar Glad
    har turen att en vän till min svåger vill fota våran dag grattis....han är jätteduktig men vill ha mer erfarenhet av bröllop...han fotade våran dotters dop och bilderna blir superbra!
  • disneyprinsessan
    CoG skrev 2012-08-30 14:39:31 följande:
    Vad kul!
    Och perfekt med kontakter!
    han ska söka in till någon foto utbildning men vill ha en bra portfolio och vill ha lite varierande bilder...så klart man ställer upp liksom..det är ju en winwin situation Flört

    och jag fick tips från min syster att prata med hennes gammla gymnasium om att fixa blommorna så nu har jag precis pratat med en lärare från floristgymnasiet om dom skulle vilja göra alla blommster aregemang + brudbuketen och brlomman till min m2b och det ville dom absolut så det kommer bli treornas projekt inan studenten Flört även det blir ett lägre pris än vad det hade blivit om jag gått till en florist!
     
  • morguse

    Jag tänkte hoppa in här....ska oxå gifta mig nästa år...vi har inte riiiiktigt spikat datumet men det lutar åt 31 Aug.....

  • CoG

    Oj!
    Hoppas att det fortsätter på samma sätt för er :)


    disneyprinsessan skrev 2012-08-30 14:50:53 följande:
    han ska söka in till någon foto utbildning men vill ha en bra portfolio och vill ha lite varierande bilder...så klart man ställer upp liksom..det är ju en winwin situation Flört

    och jag fick tips från min syster att prata med hennes gammla gymnasium om att fixa blommorna så nu har jag precis pratat med en lärare från floristgymnasiet om dom skulle vilja göra alla blommster aregemang + brudbuketen och brlomman till min m2b och det ville dom absolut så det kommer bli treornas projekt inan studenten Flört även det blir ett lägre pris än vad det hade blivit om jag gått till en florist!
  • CoG

    Vad roligt :)
    Välkomna hit!


    morguse skrev 2012-08-30 17:03:11 följande:
    Jag tänkte hoppa in här....ska oxå gifta mig nästa år...vi har inte riiiiktigt spikat datumet men det lutar åt 31 Aug.....
  • disneyprinsessan
    morguse skrev 2012-08-30 17:03:11 följande:
    Jag tänkte hoppa in här....ska oxå gifta mig nästa år...vi har inte riiiiktigt spikat datumet men det lutar åt 31 Aug.....
    Välkommen =)
    CoG skrev 2012-08-30 17:04:32 följande:
    Oj!
    Hoppas att det fortsätter på samma sätt för er :)
    ja det gör jag med =)
  • morguse

    tack....fast bröllopet e så långt fram så har jag redan beställt klänning hahah...igår