• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • disneyprinsessan
    fruwesterlund skrev 2012-08-24 15:48:20 följande:
    vad tycker ni om helt släta guldringar? 

    jag har en schalins 720-5 nu som förlovningsring. JAg kan verkligen inte bestämma mig för vilken vigselring jag ska ha! Nu börjar jag fundera på att ta en likadan ring som förlovningsringen, och i framtiden sätta in diamanter eller så när man kommer på hur man vill ha det.

    Vad tror ni? är det tråkigt? 
    jag tycker inte det är tråkigt!

    kommer eventuellet själv ha en likadan ring som min förlovningsring! 
  • drömmer
    fruwesterlund skrev 2012-08-24 15:45:49 följande:
    vill tipsa er om att det är REA på Lillys brudklänningar nu. Köpte efter många om och men en i morse ww.lilly.dk

     
    Missade helt ditt inlägg. Vilken blev det??
  • drömmer
    fruwesterlund skrev 2012-08-24 15:48:20 följande:
    vad tycker ni om helt släta guldringar? 

    jag har en schalins 720-5 nu som förlovningsring. JAg kan verkligen inte bestämma mig för vilken vigselring jag ska ha! Nu börjar jag fundera på att ta en likadan ring som förlovningsringen, och i framtiden sätta in diamanter eller så när man kommer på hur man vill ha det.

    Vad tror ni? är det tråkigt? 
    Jag har inte bestämt mig men ev ska jag låta göra en exakt kopia av förlovningsringen och sätta in 7st diamanter däri som symboliserar våra 7 år tillsammans innan giftermålet .
  • CoG

    Jag tycker att det är snyggt och stilrent att ha två släta guldringar.
    Och att ha det tills du kommer på att du vill ha på ngt annat sätt är väl helt ok kompromiss, istället för att välja ngt nu som inte är helt DU.


    fruwesterlund skrev 2012-08-24 15:48:20 följande:
    vad tycker ni om helt släta guldringar?

    jag har en schalins 720-5 nu som förlovningsring. JAg kan verkligen inte bestämma mig för vilken vigselring jag ska ha! Nu börjar jag fundera på att ta en likadan ring som förlovningsringen, och i framtiden sätta in diamanter eller så när man kommer på hur man vill ha det.

    Vad tror ni? är det tråkigt?
  • CoG

    jag är också nyfiken på vad det blev för klänning!
    :)


    fruwesterlund skrev 2012-08-24 15:45:49 följande:
    vill tipsa er om att det är REA på Lillys brudklänningar nu. Köpte efter många om och men en i morse ww.lilly.dk
  • disneyprinsessan
    fruwesterlund skrev 2012-08-24 15:45:49 följande:
    vill tipsa er om att det är REA på Lillys brudklänningar nu. Köpte efter många om och men en i morse ww.lilly.dk

     
    jag är också nyfiken på vilken det blev Flört
  • fruwesterlund

    1500 danska kr kändes helt OK för en sån klänning

    det finns flera fina för 1000 kr och uppåt! PAssa på!  

  • CoG

    Vad fin!

    När får du hem den så att du kan prova?


    fruwesterlund skrev 2012-08-24 18:25:05 följande:
    Denna blev det
  • fruwesterlund
    CoG skrev 2012-08-24 19:02:45 följande:
    Vad fin!

    När får du hem den så att du kan prova?
    ingen aning, men det brukar gå ganska snabbt har jag hört. hoppas på slutet av nästa vecka