• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • CoG
    fruwesterlund skrev 2012-08-16 17:28:24 följande:
    ok.. det finns varje år typ 3 modeller för det priset du gav. Tror jag måste kolla in dem!
    Jag kollade lappen i klänningen nyss för att se om det stod ngt märke alls, men den lappen var bortklippt?
    Inte för att märket spelar ngn roll, men varför gör man så?
    En nyköpt klänning ska väl ha lappen kvar?
  • Vingabrud

    Nu har vi bokat bröllopsresan, yippie! !!!! Känns jättekul och första riktiga steget på väg mot dagen D :) Det blev en medelhavskryssning med MSC och deras sprillans nya skepp Preziosa som går sin jungfrufärd i mars nästa år. Sen ska vi snart kontakta prästen oxo. Härligt att äntligen börja boka upp och planera på riktigt! :)

  • drömmer
    Vingabrud skrev 2012-08-16 20:12:48 följande:
    Nu har vi bokat bröllopsresan, yippie! !!!! Känns jättekul och första riktiga steget på väg mot dagen D :) Det blev en medelhavskryssning med MSC och deras sprillans nya skepp Preziosa som går sin jungfrufärd i mars nästa år. Sen ska vi snart kontakta prästen oxo. Härligt att äntligen börja boka upp och planera på riktigt! :)
    Vad spännande!! Hur går kryssningen? Vad får ni betala? Någon länk??
    CoG skrev 2012-08-16 18:28:16 följande:


    Här är klänningen :)
    Riktigt fin och sitter som en smäck på dig!!!
  • Tilda93
    majjja skrev 2012-08-16 12:33:34 följande:
    bröllopet bli i april, så det är ju ett tag kvar :) 
    vi tar inte med barnen. vi har ju två barn var, hans är tonåringar och mina är 4 och 5,5 år när vi åker. Så de kan ju vara med sina andra föräldrar den veckan eftersom vi har barnen varannan vecka.

    vi köpte ringarna redan nu, ville matcha min enstensring som har en rätt tunn skena, så när jag hittade en som verkligen passade perfekt så köpte jag den direkt :) blir en alliansring som är 2 mm bred med 10 st små diamanter på 0.01 vardera.

    jo det är jätteskönt att få saker klara, o så slipper man hålla på och oroa sig över vad man ska ha också.. jag kan bli sådär tokvelig om jag inte hittar exakt det jag vill ha.  
    Åh, det är inte så jätte långt kvar ändå ju :) , själv är det över 300 dagar kvar ;) (7 juni 2013)
    Aha okey :)

    Aha okey klart du ska ju snart bära den så det är ju skönt att ha den hemma :)

    Hehe jaa precis jag är precis lika dan, det ska ju kännas rätt. man gifter ju sig bara en gång(förhoppningsvis;)
  • LILLSYRRAN

    jag gifter mig i september 2013.Känns bra att vara ute i god tid med planeringen,det är ju en hel del man ska planera.

  • Sjörå

    Idag är det exakt 365 dagar kvar tills vi gifter oss. Känns som om tiden kommer att gå fortare när det är mindre än ett år kvar.

  • CoG
    LILLSYRRAN skrev 2012-08-17 01:22:54 följande:
    CoG vilken vacker klänning
    Tack så mycket!
  • CoG
    Sjörå skrev 2012-08-17 06:27:20 följande:
    Idag är det exakt 365 dagar kvar tills vi gifter oss. Känns som om tiden kommer att gå fortare när det är mindre än ett år kvar.
    jag hoppas på samma sak :)
  • Vingabrud

    drömmer : Kryssningen går från Barcelona via Marseille,Genua,Neapel,Messina och Tunisien.


    MSC har jättebra bokatidigt rabatt och dessutom får man 10 % rabatt om det är bröllopsresa :) så vi betalade bara 16000 kr för båda och då ingår ett dryckespaket med fri öl ,vin vatten till lunch och middag ! Vi trodde aldrig att vi skulle komma undan så billigt , är jättenöjda :D sen tillkommer flygresa ner förstås.


    Längtar redan jättemkt dit !!


    Du kan gå in på MSC hemsida så finns all info där !