• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • CoG

    Jag tror nog inte att det är helt ovanligt att tärnor bär vitt, dom hör ju till brudföljet och får väl matcha på alla sätt och vis?


    Doofie skrev 2012-07-12 09:54:17 följande:
    hittade dem på nelly.com :) var på rea nu också :D frågan är om de kommer att se för vita ut..
    Lite kul det där, jag har tänkt att det skulle vara fint om tärnorna också har vitt, men det är tydligen väldigt känsligt för vissa, utom mig :P
  • Nova
    Doofie skrev 2012-07-12 09:54:17 följande:
    hittade dem på nelly.com :) var på rea nu också :D frågan är om de kommer att se för vita ut..
    Lite kul det där, jag har tänkt att det skulle vara fint om tärnorna också har vitt, men det är tydligen väldigt känsligt för vissa, utom mig :P
    Jag är faktiskt inte heller så känslig för det här med att andra skulle ha vitt på sig, förstår egentligen inte riktigt grejen. Ifall du inte bryr dig så kör. Dessutom tyckte jag att klänningen var skitsnygg!
  • Heobea

    Gah!v jag har hittat en hög med klänningar som jg kan tänka mig. Har lite svårigheter att välja. Vilken tycker ni?


  • Moignon

    Jag är gräsligt trött på alla axelbandslösa men den här var ändå lite unik, jättefin! Men 2an var snäppet bättre, fantastisk! Får i övrigt be om ursäkt att jag skrev med fet stil förut, inte meningen. Skorna syns ju ändå. :) och tack Nova!

  • CoG

    Den här tycker jag var mycket söt.

    Jag har lite svårt för de i tea längd...


    Heobea skrev 2012-07-12 13:12:29 följande:
    och bild nr två kom inte med....


  • Brudiframtiden

    Heobea: överdelen på ettan men underdelen på tvåan... Gillar inte heller axelbandslöst...



    Doofie..om du inte bryr dig behöver ju ingen annan heller göra det! Kör på det..!

  • imoen

    Men vilka fina klänningar! Särskilt den första var ju fantastisk. Var hittade du den?

  • Heobea
    imoen skrev 2012-07-12 16:57:16 följande:
    Men vilka fina klänningar! Särskilt den första var ju fantastisk. Var hittade du den?
    Ebay!!! men har tittat på dem på diverse kinasajter tidigare.
    Brudiframtiden skrev 2012-07-12 16:14:18 följande:

    Heobea: överdelen på ettan men underdelen på tvåan... Gillar inte heller axelbandslöst...


     


    Doofie..om du inte bryr dig behöver ju ingen annan heller göra det! Kör på det..!


    Ungefär så ja.......
    CoG skrev 2012-07-12 14:19:48 följande:
    Den här tycker jag var mycket söt.

    Jag har lite svårt för de i tea längd...
    Egentligen jag också, dessutom råkar det snyggaste på min kropp vara benen så varför inte visa dem??????

    Det kommer antagligen sluta med att jag beställer båda.... hahaha! Sambon tyckte att jg var galen när jag knusslade om ca 1000kr, när vi lagt budget för en klänning på minst 15000. så why not!
  • emzerus83

    Här är också en blivande brud som gifter sig borgeligt 29 juni 2013 :)

    Lokalen är bokad i Västerås och har börjat spåna på det mesta tror jag :)
    Vigselförättare, är det någon som vet hur man kontaktar en sådan?

    Har ni andra kontaktat catering redan nu ifall ni ska ha det??
    Så mycket som rör sig i huvet :)