• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • queenemma

    Hej alla. Jag lovade för ett tag sen en bild på klänninge jag fick hem. Jag har ingen dator längre så kan inte få in en bild här just nu :(

  • drömmer
    CoG skrev 2012-06-06 09:04:39 följande:

    Men vad är det då då?

    Så länge han verkar vara pigg och inte har ont/ lider så skulle jag också vänta...
    Men det är ändå ett tufft beslut att ta.


    Vad är det för ras?


    Han har fått mastocytom, en elakartad cancerform som sprids snabbt i högsta graden....Veterinären har gett honom ca 2 mån kvar att leva....
    Han är en golden/labrador/rottweiler.
  • CoG
    drömmer skrev 2012-06-06 22:37:10 följande:
    Han har fått mastocytom, en elakartad cancerform som sprids snabbt i högsta graden....Veterinären har gett honom ca 2 mån kvar att leva....
    Han är en golden/labrador/rottweiler.
    Nej vad tråkigt :(

    Ni får göra det bästa av tiden som är kvar.
    Mycket gos och den godaste maten så att han får smak av hundhimmlen redan nu.
    Kram
  • aviman

    Idag är det 1 år kvar tills jag ska gifta mig, och eftersom jag är världens sämsta väntare så firar vi bröllopsdag i förskott ;)
    W Day -0, typ. Haha!

    Har en fantastisk M2B som går med på det!

    Vi firar med älgstek, det fina vinet han köpte på samma resa som min förlovningsring i vintras och massa massa kärlek :D
    Någon fler än jag som firar kärleken i förskott? SoligHjärta 

    en tok-bild på mig (men inte på han.. som vanligt) från när vi hade senaste fotorundan...



     
  • CoG

    Jag tycker att det är en fantastisk ide att fira ettårsdagen (att det bara är en dag kvar).
    Det vill jag också göra :)
    ...men det är såååå lääänge kvar...27/7....
    Nej jag har inte ALLS svårt för att vänta på saker...inte alls.....

    Och ändå var det jag som frågade om han vill gifta sig med mig NÄSTA sommar.
    Iof beror det på olika saker men ändå, det hade ju varit så nära annars ;)

  • TweetyBruden

    Nu har vi bokat kyrka och festlokal! Den 25 maj smäller det! Blev helt plötsligt så mycket mer verkligt, blir nervös bara jag tänker på det!! :P


    Hur många brudtärnor ska ni ha? Har redan frågat min bästa kompis sen vi var sex år gamla men nu funderar jag på om jag ska fråga mina två systrar också?? Vet ju att de kommer att vara två klippor framöver som stöd när kommer till planering och fix! Hur gör ni?

  • millanfs
    Jag har två vänner som är brudtärnor! Och en svägerska som ska hjälpa till att planera, så jag har tre stycken som ska hjälpa mig på vägen till min stora dag!!
  • sommaren13

    Hon skickade klänningen i fredags, så nu väntar jag spänt på att den ska komma nästa vecka Hoppas att fläckarna inte är alltför allvarliga och att jag kan få bort dom utan att behöva lägga ner alltför mycket pengar. Köpte även två par skor igår från skopunkten som jag ska ha på bröllopet, ett par pumps och ett par ballerinaskor och byta till.

  • CoG
    RosieThomas skrev 2012-06-09 09:23:18 följande:
    Hon skickade klänningen i fredags, så nu väntar jag spänt på att den ska komma nästa vecka Hoppas att fläckarna inte är alltför allvarliga och att jag kan få bort dom utan att behöva lägga ner alltför mycket pengar. Köpte även två par skor igår från skopunkten som jag ska ha på bröllopet, ett par pumps och ett par ballerinaskor och byta till.
    håller tummarna för din klänning!
    visa gärna bilder på skorna!
  • Just Me


    Det här är våran kyrka!

    STD korten åker ut i nästa vecka, så då kan jag posta hur de ser ut också!  
    Du & Jag 23/3-2013
Svar på tråden Brud 2013