• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • CoG

    Nä det är sant, då får man mer för pengarna.


    ChristineL skrev 2012-06-05 09:46:58 följande:
    Jupp, men jag är ändå rätt sugen på att göra egna, vi ska in till stan idag och kolla i pysselbutiker och försöka räkna ordentligt på det. Funderade också på om man köper en fin tapet och limmar på ett lite kraftigare papper, det borde inte bli särskillt dyrt...
  • CoG
    drömmer skrev 2012-06-05 15:46:11 följande:
    Åh jag gillar allt som har våra temafärger . (fast vi har silver istället för svart) Riktigt fina!!!
    CoG skrev 2012-06-04 22:24:31 följande:
    En prototyp för våra inbjudningkort blev klar ikväll
    Jag ska klura lite på vad som ska ändras, men det blir åt det här hållet iaf.

    www.brollopstorget.se/hem/cog/gallery/phpltdf...
    Jättefina!! Härligt att en del redan är igång och pysslar. Jag borde nog med ta mig i kragen, men vet iaf hur de ska se ut och har lite mycket att tänka på nu. Husförsäljning, flytt och så fick vi dåliga besked med vår lilla vovve förra veckan. Allt på samma gång!
    Tråkigt att höra om hunden :(
    Är det något som kan lösa sig eller?

    Egentligen hade jag tänkt göra inbjudningskorten i vinter då man ändå är inne på kvällarna.
    Men samtidigt är det det enda jag tycker att jag kan göra så här långt innan och NÅGOT vill jag ju göra :)
  • drömmer
    CoG skrev 2012-06-06 08:50:58 följande:
    Tråkigt att höra om hunden :(
    Är det något som kan lösa sig eller?

    Egentligen hade jag tänkt göra inbjudningskorten i vinter då man ändå är inne på kvällarna.
    Men samtidigt är det det enda jag tycker att jag kan göra så här långt innan och NÅGOT vill jag ju göra :)
    Nej tyvärr inte, det är mer en fråga om hur länge vi kommer låta honom leva och när han ska få somna in. Men än är han pigg så han får vara tills dess han själv känner att han inte orkar mer....

    Kyrkan såg jättefin ut!!
  • CoG

    Men vad är det då då?

    Så länge han verkar vara pigg och inte har ont/ lider så skulle jag också vänta...
    Men det är ändå ett tufft beslut att ta.


    Vad är det för ras?


    drömmer skrev 2012-06-06 08:55:56 följande:
    Nej tyvärr inte, det är mer en fråga om hur länge vi kommer låta honom leva och när han ska få somna in. Men än är han pigg så han får vara tills dess han själv känner att han inte orkar mer....

    Kyrkan såg jättefin ut!!
  • CoG

    Jag blev glatt överraskad faktiskt, hade inte tänkt på hur kyrkan såg ut i samhället där min blivnade kommer ifrån då vi sa att vi skulle gifta oss där.


    FruHassel skrev 2012-06-06 09:25:13 följande:
    Åååå vilken vacker kyrka!!
  • Heobea

    Fina kyrkor, brudklänningar och inbjudningar. Här pågår pysslet för full gång, eller snarare jag gör lite nu och då. xGår hemma och är sjukskriven efter en stor operation så nått måste man ju sysselsätta sig med.
    Ringde för att boka kyrkan men de meddelaade att man inte får boka förrän 1/10 för nästa års vigsel, galet sent tycker jag. Men men......  Vi har bokat bygdegården intill kyrkan så förhoppningsvis kommer ingen sno kyrkan för oss......

    Våra save the dates ser ut såhär



    Har gjort ett första utkast till inbjudningskorten, dock långt ifrån färdiga. Det saknas lite grön färg. nått roligare åt mitt hår mm......


     

  • CoG

    Vilken fin bild på erat save the date kort :)

    Inbjudningskortet blir nog toppen, blir kul att se det färdigt senare!


    Heobea skrev 2012-06-06 12:04:17 följande:
    Fina kyrkor, brudklänningar och inbjudningar. Här pågår pysslet för full gång, eller snarare jag gör lite nu och då. xGår hemma och är sjukskriven efter en stor operation så nått måste man ju sysselsätta sig med.
    Ringde för att boka kyrkan men de meddelaade att man inte får boka förrän 1/10 för nästa års vigsel, galet sent tycker jag. Men men...... Vi har bokat bygdegården intill kyrkan så förhoppningsvis kommer ingen sno kyrkan för oss......

    Våra save the dates ser ut såhär
  • Mallorca13

    Jag ska också gifta mig 1013:) På Mallorca så vi vill vara ute i god tid med planeringen och inbjudan så att gästerna kan börja spara till resan...

Svar på tråden Brud 2013