• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • MsChevy
    Heobea: nä, men iaf samma län. Vi bor utanför västerås, men östergötland är mina barndomstrakter, så alvastra klosterruin är vår vigselplatsSkrattande
  • ChristineL

    Jag beställde katalog och prover från Calligraphen som kom igår! Sen ledde det till att jag beställde några prover till :P

  • CoG

    Det ena leder till det andra... :)


    ChristineL skrev 2012-06-05 09:30:01 följande:
    Jag beställde katalog och prover från Calligraphen som kom igår! Sen ledde det till att jag beställde några prover till :
  • ChristineL
    CoG skrev 2012-06-05 09:43:53 följande:
    Det ena leder till det andra... :)
    Jupp, men jag är ändå rätt sugen på att göra egna, vi ska in till stan idag och kolla i pysselbutiker och försöka räkna ordentligt på det. Funderade också på om man köper en fin tapet och limmar på ett lite kraftigare papper, det borde inte bli särskillt dyrt...
  • Pelle och Maya

    Vi är också tidiga i vår planering! Vi har inte satt datum ännu p.g.a. jobb, men mars 2013 eller mars 2014 blir det troligen. Vet inte riktigt i vilken ände man ska börja i med planeringen ;)

    Tips är välkomna! 

  • drömmer
    FruHassel skrev 2012-05-30 22:19:17 följande:


    Så här kommer våra inbjudningar att se ut. Detta är Save the date kort som vi gett våra föräldrar.... Givetvis skall det rosa bandet knytas.
    Åh jag gillar allt som har våra temafärger . (fast vi har silver istället för svart)  Riktigt fina!!!
    CoG skrev 2012-06-04 22:24:31 följande:
    En prototyp för våra inbjudningkort blev klar ikväll
    Jag ska klura lite på vad som ska ändras, men det blir åt det här hållet iaf.

    www.brollopstorget.se/hem/cog/gallery/phpltdf...
    Jättefina!! Härligt att en del redan är igång och pysslar. Jag borde nog med ta mig i kragen, men vet iaf hur de ska se ut och har lite mycket att tänka på nu. Husförsäljning, flytt och så fick vi dåliga besked med vår lilla vovve förra veckan. Allt på samma gång!
Svar på tråden Brud 2013