• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • drömmer

    Väntar spänt på mina 4 tärnors klänningar från Kina och hoppas de kommer i veckan !!
    Nu har jag också skickat iväg en offertförfrågan på catering. Det som var tänkt som ett budgetbröllop blir dyrare och dyrare, men just "budget" försvann väl i samma veva vi bokade fotograf hela dagen .

  • fayefaye

    Nu har vi bestämt datum! 14 juni nästa år blir det! Ska så smått börja med gästlista och leta vigselförättare. Lokal är bokad redan Skrattande

  • millanfs

    Hej! Vi har bokat kyrka och präst till den 1juni 2013!! :) Ska bli ett roligt år och planera allt!!

  • Äriqa

    Jag planerar att fråga fästmannen på hans födelsedag 1 sep om vi ska gifta oss 2013. På vår årsdag 9 augusti. Det är en fredag så det skulle ju passa bra.

  • FruHassel


    Så här kommer våra inbjudningar att se ut. Detta är Save the date kort som vi gett våra föräldrar.... Givetvis skall det rosa bandet knytas.
  • FruHassel

    Sen kommer alla våra papperssaker att se likadana ut vad gäller den lilla rutan med svart/rosa och vitt samt det rosa bandet. 

  • ChristineL

    Nu börjar jag få panik över att vi inte kontaktat några fler festlokaler! Gah! Semestern börjar nästa vecka, bara att dra igång då.
    Men däremot har jag beställt katalog och prover från calligraphen :P

  • aviman

    Vi hade datum, lokal och det mesta bokat... Men nu har vi fått ändra datumet och upplägget på bröllopet blev helt annorlunda när mamma ringde igår och meddelade att hon ville BETALA FÖR ALLTING!! Det sprutade ut tårar av tacksamhet från mina ögon typ! Hon ville att jag skulle få mitt drömbröllop så nu känns det som om jag bara behöver ringa runt och boka det jag vill ha... Åhh.....
    Det enda som vi inte behöver ändra är fotograf, jag har redan kontaktat henne och bytt datum :D Lyckan!

    Om en vecka är det prick ett år kvar tills vi gifter oss! DET PIRRAR SÅ SJUKT MYCKET I MAGEN!
    Sommaren går alltid asfort, hösten likaså - sen är det väl vintern som trälar lite men seeeeen rasar tiden på igen. Shittans asså!

    Hihihihihihi! Jag är så himla bubblig och glaaaad idag! 


  • queenemma

    Hej alla :) Igår kom min brudklänning! Beställde på ebay från ett china företag tänkte att det är värt ett försök när den bara kostade 700:- inklusive frakt och klänningen var en som jag verkligen fastnade för ifrån början :) Beställde i en storlek som redan fanns så var riktigt nervöst i väntan på den men som sagt kom igår så slängde mig i den så klart direkt och den sitter helt perfekt! Har tyvärr ingen bild just nu men kan lägga in sen om ni vill se :) Jag bara längtar tills jag får ha den på mig i ex antal timmar hihi 

Svar på tråden Brud 2013